De Josse had zich namelijk ook kandidaat gesteld, maar is toen afgevallen ten koste van Sunset. Aangezien die nu niet meer kan draaien leek het mij niet meer dan logisch dat Teknasia dan werd opgevist...
Originally posted by Jasperovitsj
De Josse mag da zeker...
De Josse had zich namelijk ook kandidaat gesteld, maar is toen afgevallen ten koste van Sunset. Aangezien die nu niet meer kan draaien leek het mij niet meer dan logisch dat Teknasia dan werd opgevist...
Originally posted by Jasperovitsj
De Josse mag da zeker...
ffe een grammaticaal vraagje, want das al de 2de keer dat ik dat lees. Moet het niet 'Sunset draait ten koste van Technasia' zijn, i.p.v. 'technasia is afgevallen ten koste van Sunset'?
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Mar-19-2005 12:19
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Nabistai
ffe een grammaticaal vraagje, want das al de 2de keer dat ik dat lees. Moet het niet 'Sunset draait ten koste van Technasia'(1) zijn, i.p.v. 'technasia is afgevallen ten koste van Sunset'(2)?
het is geen grammaticaal probleem, gewoon een verkeerde woordkeuze. het valt niet zo goed op, maar inhoudelijk klopt het inderdaad niet. de eerste mogelijkheid(1) is correct. de tweede formulering(2) moet aangepast worden (als je de zinstructuur wilt behouden): 'teknasia is afgevallen ten voordele van Sunset'.