Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ-Sebum
tranceaddict

Registered: Oct 2004

Aujourd'hui c'est le jour de l'inauguration du Space Mountain 2 et de la présentation de l'attraction à la presse.

Pour l'occasion, quelques célébrités ont fait le déplacement et une scène a été installé au pied de l'attraction afin de faire un mini concert pour l'évenement avec deviné qui ?

DJ Tiesto

Il aura donc fait 2 fois le déplacement en France pour Mickey ?
Par contre cette fois-ci ils risquent bien d'en parlé à la télé.

Un petit lien pour plus d'infos:
http://www.dlrpmagazine.com/110.php...t_from=&ucat=1&

Sebum.

Old Post Apr-06-2005 16:37  France
Click Here to See the Profile for DJ-Sebum Click here to Send DJ-Sebum a Private Message Add DJ-Sebum to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by DJ-Sebum
Aujourd'hui c'est le jour de l'inauguration du Space Mountain 2 et de la présentation de l'attraction à la presse.

Pour l'occasion, quelques célébrités ont fait le déplacement et une scène a été installé au pied de l'attraction afin de faire un mini concert pour l'évenement avec deviné qui ?

DJ Tiesto

Il aura donc fait 2 fois le déplacement en France pour Mickey ?
Par contre cette fois-ci ils risquent bien d'en parlé à la télé.

Un petit lien pour plus d'infos:
http://www.dlrpmagazine.com/110.php...t_from=&ucat=1&

Sebum.

Qu'est ce qu'on en bouffe du space mountain en ce moment. Ce matin sur télématin yavait le président de disney france, toute la journée sur Fun radio... Ouf !!! yen a marre.

Old Post Apr-06-2005 16:47  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

j'adore, à chaque fois ils écrivent le DJ Tiesto. Ca fait un peu Gerard Holtz avec son Tienos.
en tout cas qu'est ce qu'on en bouffe du Tiesto ici... 4 threads en parlent en haut de page, vous etes vraiment accros...

Old Post Apr-06-2005 16:51  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
vous etes vraiment accros...

Plus qu'accro.... on est totalement POSSéDéS

Old Post Apr-06-2005 17:49  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by choukri
Apparemment c'est sold out !!!! Même en France

Putain fait chier, la prochaine fois j'attendrais pas la réponse de mes potes pour prendre les places

Old Post Apr-06-2005 18:02  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Rhaaa, un pote a réussi à aller à l'inauguration du Space Mountain 2 ce soir. J'suis à l'écoute de ce que passe Tiesto là. ( Oui il mixe ce soir aussi ).

Il dit qu'il y a pas mal de monde, et que les gens commencent à bouger

Old Post Apr-06-2005 21:13  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

OHhh, la ya Olympic Flame. Arg, j'ai trop envie d'etre samedi !!

Old Post Apr-06-2005 21:22  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Raaah...
Je m'étais demandé ce qu'ils feraient vu que ça ouvrait déjà au moins une semaine avant le 16...

Old Post Apr-06-2005 21:34  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by rafon3
Putain fait chier, la prochaine fois j'attendrais pas la réponse de mes potes pour prendre les places

reste le parc avec ticket journée...

faut pas désespérer

Old Post Apr-06-2005 21:46 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by LoginZ
reste le parc avec ticket journée...

faut pas désespérer

Oui mais je pourrai pas assister au concert!!

Old Post Apr-06-2005 21:49  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

c'est normal qui est plus de place ils avaient pas dit que les reservations s'arrêtaient vers le 4 avril ?

Sur tiestoatdisney.com il ya ce message :
Séjours avec le concert

Informations et réservation de votre séjour avec le concert à Disneyland Resort Paris au
0 825 805 300.

Tente ta Chance !!

J'attend vivement de recevoir les places avant le jour J !!

Old Post Apr-07-2005 04:58  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Sebum
tranceaddict

Registered: Oct 2004

Voici quelques photos de la petite soirée d'inauguration hier soir du Space Mountain 2.

http://www.dlp.info/Guide/News-And-...Press-Event.asp

Sebum.

Old Post Apr-07-2005 07:04  France
Click Here to See the Profile for DJ-Sebum Click here to Send DJ-Sebum a Private Message Add DJ-Sebum to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback?????????????????? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMiller & Floyd - "Colours" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:14.

Forum Rules: