Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

nog één van de belangrijkste minpunten:
verwarring over de line-up
Op de boekjes die je kreeg bij de ingang stond nog de eerste line up. Hierdoor klopten de uren in sommige gevallen niet echt.
Ook de programmering op mainstage kon beter. En van de outdour stages kon je niet echt onder de indruk zijn.

Old Post Aug-15-2005 09:56  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Estuera
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

Mja

dankzij de nogal erg late reactie van de organisatie op de modder is mijn set letterlijk en figuurlijk in het water gevallen helaas.

Ik heb nog wel wat plaatjes opgezet maar aangezien er pas mensen de tent binnen mochten rond kwart voor 3 of zo heb ik alleen voor het barpersoneel en de mensen backstage kunnen draaien. Erg jammer dus.

Voor de rest was het een geslaagd feest maar idd wel een beetje choatisch qua timetables. (maar dat heb je altijd wel als er zoveel dj's in een line up staan)

Old Post Aug-15-2005 10:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Estuera Click here to Send Estuera a Private Message Visit Estuera's homepage! Add Estuera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Giesber
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Er is een mirakel gebeurd gisteren: Armin was goed

Voor de rest: Fred Baker was ook dik in orde.
Het eerste half uur van Eddie Halliwell eveneens, daarna was ie wat minder.
Mojado & Jon O' Bir vond ik persoonlijk wat te slapjes voor zo'n event, maar da's een kwestie van persoonlijke voorkeur.
M.I.K.E was ook niet slecht, wat we van hem konden verwachten eigenlijk.

Oh ja, het half uurtje T-Quest was best wel te pruimen.

En Ghost heeft effectief goei platen gedraaid (Bolz Bolz - Take A Walk, Passive Resistance - Praiseworthy Tunes).

Old Post Aug-15-2005 10:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Giesber Click here to Send Giesber a Private Message Add Giesber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Ik vond het echt wel een zalig feestje. Ik kwam alleen wa te laat aan daar, pas om 15.30 binnen. Rap nog naar Eddie Halliwell, die echt goed stond te draaien. Daarna effe naar Ferry, die redelijk bezig was, alleen khad hem al wel eens beter gehoord. Terug naar Black-hole met een zalig einde van de set van Ton TB, die verraste mij wel. Mojado was nie echt iets voor mij, viel wa tegen kwa stijl. John O Bir was echt fantastisch, mss een van de beste van de avond. Tijd om wa te eten, maar de frituur bij de mainstage had geen frieten meer , dus helemaal terug naar de Q-dance-area. Een kwartierke van Sven vath gehoord, maar da was toch nie echt mijn ding. Dus terug naar Blackhole met Cor Fijneman die verrassend goed stond te draaien, khad gedacht dat ie weer zwaar ging draaien, maar da viel goe mee. Op de main een halfuurke Sasha meegepikt, die fantastisch stond te draaien. Maar dan kwam het hoogtepunt van de avond. Armin van Buuren in de Versuz-tent . De tent met de meeste sfeer, maar wel veel te druk. Iedereen met de handen in de lucht. ZALIG. Ook een van de beste sets van Armin die ik ooit heb meegemaakt. Spijtig dat MIKE op het einde begon te draaien, en da wou ik ook nie missen, dus terug naar de main voor weer zo'n super set van MIKE. amai amai

minpunten: -te lang wachten bij inkom
-te weinig eten, frituur zonder frieten, pizzabar zonder stroom

hoogtepunten: ARMIN stak er toch wel bovenuit, John O Bir, Eddie Halliwel, MIKE, Sasha, prachtig decor, mooie locatie, veel randanimatie

dus voor mij was het zeker een geslaagde avond
veel beta's ontmoet, the godfather gezien , goeie organisatie
volgend jaar zeker weer terug

Old Post Aug-15-2005 10:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

En prachtig om die smile van Armin te zien op z'n gezicht wanneer het publiek uit de bol gaat!! Alleen daarvoor wil ik altijd al gaan

Old Post Aug-15-2005 10:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zjokke1977
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

hupla de (onvolledige) lijstjes van armin en ferry :
Alles tussen vierkante haakjes is onder voorbehoud:

Ferry Corsten - (2005-08-14) Live At Tomorrowland, De Schorre - Boom (Mainstage)

01. Recluse - Emotional Void
02. Deep Dish - Say Hello (Remix)
03. ID
04. ID
05. Ferry Corsten - Like I'm On Fire
06. (Dancevalley Track 08 - 80's tune)
07. F.B. ft. Edun - Who's Knocking? (Ferry Corsten Remix)
08. ID
09. Ferry Corsten - Galaxia
10. [Ferry Corsten - Insolation]
11. ID
12. Jose Amnesia vs. Serp - Second Day (Martin Roth Remix) -> TUNE !!!!!!!!
13. Dogzilla - Without You
14. Marc Marberg - Guarana
15. [Ferry Corsten vs. The Thillseekers - Sublime (The Thillseekers Remix)]
16. Fisherspooner - Never Win (Ferry Corsten Re-Cut of Benny Benassi Remix)
17. Ferry Corsten - Rock Your body Rock (Extended)
18. [Blend Forty -3 (Luke Chable & Steve May remix)]
19. ID
20. Ferry Corsten - Cubikated

Armin van Buuren - (2005-08-14) Live At Tomorrowland, De Schorre - Boom (Versus Tent)

01. Gabriel And Dreden - Zocalo
02. Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk
03. Motorcycle - Before We Fade Away (Around You)
04. [Fisherspooner - Never Win]
05. ID
06. Kuffdam & Plant - Summerdream
07. ID
08. ID
09. ID
10. ID
11. The Police - Sending out an SOS (Sander van Doorn Bootleg)
12. [Hammer & Bennet - Language (Santiago NinoDub Tech Mix)]
13. Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Remix)
14. New Order - Confusion
15. ID
16. ID
17. ID (had iets weg van Café Del Mar?)
18. Armin van Buuren - Communication
19. ID
20. Armin van Buuren feat. Jan Vayne - Serenity
21. Fred Baker - Total Blackout

ook nog van armin :
Randy Katana - Pleasure Island (Dub Mix)
Sander van Doorn - AKA
Out Of The Past - Mystery (Fred Baker Vs. Vincent Gorczak Remix)
Scott Mac - Damager (Mac Zimms Remix)
TDR - Squels (Sander van Doorn Remix)

Als iemand kan verbeteren/aanvullen : feel free to do

btw John O'bir was zalig goe !!!!!
Paul van Dyk - The other Side / Martin Roths' hands on Keane - The last time was zaaaaalig

Old Post Aug-15-2005 10:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Zjokke1977 Click here to Send Zjokke1977 a Private Message Add Zjokke1977 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IgnazZio
El Toro.

Registered: Jul 2004

het uitzicht van de Mainstage vond ik dik in orde, mooie lazers die schenen op de heuvel, mooi vuur, schitterenede stroboscopen...

Geslaagd event, buiten de late opening van de linkerkant van het terrein (14 u 30 ) Estuera

Old Post Aug-15-2005 10:59  Belgium
Click Here to See the Profile for IgnazZio Click here to Send IgnazZio a Private Message Add IgnazZio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IgnazZio
El Toro.

quote:
Originally posted by Giesber
En Ghost heeft effectief goei platen gedraaid (Bolz Bolz - Take A Walk, Passive Resistance - Praiseworthy Tunes).

FUCK, Praiseworthy gemist

Kheb 10 minuutjes gehoord van ghost, khebbem ni graag, hij draaide wel Red Alliance - Harder

Old Post Aug-15-2005 11:03  Belgium
Click Here to See the Profile for IgnazZio Click here to Send IgnazZio a Private Message Add IgnazZio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Het festival

Zoals gezegd was de organisatie een beteke scheef en het geluid op de Main, Q-dance en Black Hole was niet helemaal in orde, bassen stonden veel te hard (of laag zoals ge het wilt). Bij Black Hole leek het na Fredje zijn set opgelost, bij Q-dance maakte het ni zoveel uit, maar is het niet echt gefixed en op de Main viel het enorm hard op tijdes M.I.K.E. zijn sets. Ik had zelfs niet door dat Strange World al heel de tijd voluit aan het gaan was, dacht dat het een versie was met een belachlijk lang beginstuk.

De sfeer was ook niet echt zoals het zijn moet. Ik had vaak het gevoel dat 80% van de mensen maar wat kwamen gapen en moeite deden om het niet te leuk te vinden, want dat is niet cool. Viel me ook op dat de Belgskes echt niet moven als ze iets horen dat ze niet herkennen. Bij Coone en Dark-E was de massa aan de Q-dance stage precies een bende zotten bij elkaar, Yoji (of Yoshi zoals ik liever zeg ) komt op en de boel valt stil, ik werd er zelf een beetje geïrriteerd van. Dacht toen bij mezelf "och god ast geen boerenbalram-toestanden zijn kunnen ze ni volgen". DJ Ton T.B. kreeg ook pas de boel in gang na Universal Nation (3 keer gehoord trouwens op Tomorrowland)en M.I.K.E kreeg het volk ook niet mee na Ghost.

Het volk

Kleding was ook over het algemeen gewoontjes, kan aan het weer hebben gelegen. Buiten een kilt, een hula rokje, een overjaars macho, wat open decolletes en een Blind Guardian t-shirt (eh Lizzy ) sprong er met niets in het oog. Had toch graag nog eens damens gezien met ontblote bips in pluche broeken of 40 jarige bodybuilders met hun zonnebankgeperkamenteerde vrouwen (heb ze op TE gezien 2 jaar geleden, best wel freaky).

De DJ's

Heb men planning grotendeels kunnen volgen op Estuera na (door id-t of PRC De Schorre zen schuld) en zoals geweten heeft M.I.K.E. het gewonnen van Promo. Vind het nog steeds spijtig dat ik Promo heb gemist, maar de idioten die vanvoor stonden bij Luna hadden mijn goesting om bij de Q-dance stage te blijven staan een beetje weggenomen. Meeste sets straalde wel een techy sfeer uit
(oftewel was het tech-house achtig, oftewel tech-trance oftewel techno)

- Fred Baker: Redelijke set, maar grotendeels verpest door slecht geluid, melodie ging vaak verloren in de basslijn. Enkele heel leuke nummers horen passeren (oa die Orkidea's Unity-achtige track)

- Yoji Biomehanika: Zalige set en geweldige vent om bezig te zien. Een freakshow tot en met, maar hij draait alles van techno-achtige tracks tot hardtrance en puur ramwerk. Van af en toe loops te gebruiken is hij ook niet vies en hij deed echt moeite om het publiek mee te krijge, spijtig genoeg kreeg hij ze niet mee, verdiende het nogtans

- Ton T.B.: De sukkelaar stond te draaien voor een bijna lege blackhole tent, maar toen hij besloot Universal Nation erop te smijten stroomde te tent vol (ben nog steeds onder de indruk hoe zo'n schijf na al die jaren, nog steeds De Schijf kan zijn). Zijn set was toch over het algemeen redelijk naar te tech-trance kant gericht, maar naar het einde kwam het meer melodische werk toch meer naar de voorgrond. Geluid was aanzienlijk beter dan bij ons Fredje.

- Mojado: Wist niet wat ik moest verwachten en toen ze me ineens om te oren sloegen met een tribal-house toestand had ik redelijk veel zin om het af te bollen. Heb toch doorgebeten en naar mate de set vorderde kon ik hun stijl toch best wel pruimen. Herkende wel niets van wat ze draaide, maar als ik nog eens de kans krijg wil ik toch meer te weten komen over hun draai-kunsten

- Ghost: Maar een kort stukje gehoord van zijn set, was eigenlijk helemaal niet slecht en hij kreeg het publiek echt wel mee. De helicopter die overvloog en een soort confetti uitstrooide hielp wel mee aan de sfeer

- M.I.K.E. 1: Spijtig genoeg geen live maar wel met een glaasje champagne (en nix delen hé, de etter ). Hoewel het volk letterlijk wegliep na Ghost leek hij toch een relaxte uitstralling te hebben, miss kwam het door zijn groupies van TA of zijn champagne wie zalt zeggen. Ze platten vielen voor mij een beetje tegen (maar ik kan me herinneren van AiB vorige jaar dat er een redelijk verschil is tss producer M.I.K.E. en DJ M.I.K.E.). Hier ook redelijk techy-setje imo.

- Introducing Sasha: 1,5 minuten stilte en Dries in een groene Poncho, meer was er ni aan voor mij. Ben met de rest doorgegaan naar Sven Väth.

- Sven Väth: Hetgeen hij draaide leek me lekker freaky en het pastte geweldig bij de met strobo gebombaardeerde witte cocoon tent, na een tijd begon hij me eerlijk gezegd te vervelen.

- Luna/ The Prophet/...(kzou het echt niet weten wie): Goed maar saai. Veel hetzelfde klinkende ramwerk.

- Monika Kruze: Had geen zin meer in techno, buiten haar intro niets gehoord

- DJ Montana: ook niet veel van gehoord, maar meeste leek toch al weer techy spul te zijn. Weer UN horen passeren, maar ook The Prodigy - No Good (of was het de Mark Norman versie) en een mix van Mauro Picotto - Pulser). Goesting was toen ver op en ben maar gaan wandelen

- Armin Van Buuren: De Cresto gevolg naar onze Armin, draaide leuk, Versuz tent was magistraal, maar goesting was echt helemaal op en ben terug gaan wandelen

- Sasha: 15 minuten op men gat zitten mijmeren nabij de Main, 30 minuten zitten ergeren aan het feit dat Sasha bleef draaien tot 00.15

- M.I.K.E. 2: M.I.K.E. zag er nu veel minder ontspannen uit, heeft ook amper geinteracteerd met het publiek. De plaatjes waren naartuurlijk geweldig, alleen spijtig van het geluid, dacht echt dat Strange World een elle lange intro had doordat de basslijn de ondermelodie volledig opslorpte.

Naar huis gaan

Te weinig bussen voor teveel volk. Ik zat ook nog eerst op een pendel bus richting parking terwijl ik richting Antwerpen moest. Was juist op tijd terug om me half te pletten op de laatste bus richting Antwerpen. AiB Outdoor was qua openbaarvervoer ordelijker en beter georganiseerd vind ik.

Old Post Aug-15-2005 11:19  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Ben onze Cor nog vergeten, die was ook goed

Old Post Aug-15-2005 11:21  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

En het was de typische id-t cathering, ben dus goed ver weg van de bahburgers gebleven .

Hotdogs zagen er goed uit, maar ben voor 2 keer frit+frikandel gegaan. 's Middags is dat me echt niet goed bekomen, bleef zwaar op men maag liggen, 2 cola's later en een paar burpjes was het euvel verholpen. De fritjes waren niet denderend, de curryworst (frikandel) smaakt dan weer wel. Was even naar de "luxe" broodjes gaan zien, 4 bonnetjes, goed zot ja.

ID-T zou eens moeten gaan praten met de cathering van Graspop, dat waren echte vettige kraamhamburgers en braadworsten, loempias, sbarro pizza, panos broodjes (ben hier nimeer 100% zeker van) en kip met friet (was toen 7 bonnetjes aan 2 euro het stuk, kan ook tellen)

PS: en er was ook Pita en miss zelfs Durum.

Old Post Aug-15-2005 11:51  St Vincent and Grenadines
IgnazZio
El Toro.

Frieten vond ik lekker, ma weinig.

Iemand die heerlijke posters gezien in Blackhole tent? Ik heb 1 van Mojado meegeript Mooie poster

Old Post Aug-15-2005 12:18  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHUGE progressive-tribal track ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoka DJ - "Time Pass Age" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:16.

Forum Rules: