Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Jävla snibbe van basten som inte byter in Nistelrooy, så det är väl på sätt och vis rätt åt de...han måste rökt för mycket brass...hoppas iaf ronaldo är tillbaks mot england...