|
| quote: | Originally posted by RadiantB
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
iemand trouwens vandaag de nieuwe reactie gelezen van Cruijff over de uitschakeling van Nederland op't WK ?
hij zegt dat de uitschakeling de schuld is minister Verdonk aangezien zij Kalou geen Nederlands paspoort wilde geven, en dat ze nu haar conclusies maar moet trekken ...
ik vind het maar dikke zever en enorm ver gezocht, alsof één speler het falen van een hele ploeg zou oplossen. Kvind dat Cruijff de laatste weken enorm veel zever heeft zitten uitkramen, die heeft Nederland zelfs goed voetbal zien brengen, die had geen kwaad woord over voor Van Basten (terwijl iemand anders met de grond gelijk gemaakt zou zijn) ... op die manier verliest hij veel van zijn geloofwaardigheid. |
Toch wel: als Van Basten Huntelaar had geselecteerd zoals elke coach met gezond verstand zou gedaan hebben, hadden ze Portugal afgedroogd.
|
Die discussie ben ik daarstraks ook met ne Nedrlander aangegaan, die vond ook dat 1 speler een match kan beslissen en ik ben het daar ook wel mee eens. Maar als ik het heb over een verschil maken in mijn post, dan heb ik het over het gehele verdere verloop van het toernooi. Ik denk dat nederland met een Huntelaar of Kalou in de selectie het WK evenmin had gewonnen ...
| quote: | Originally posted by John
jammer dat cruijff van basten niet durft af te rekenen en maar de minister van vreemdelingen zaken en integratie aanpakt.
[/url] |
+1 dus 
Brazilië - Ghana heb ik daarstraks mss gemist, maar nu ga ik wel genieten van Spanje - Frankrijk (hopelijk valt er iets te genieten). Ik reken op Spanje dat ze eerst die zwakke Fransen deruit kegelen en daarna kijk ik al uit naar de clash tussen Spanje en Brazilië, ... Spanje wipt Brazilië er dan gewoon uit (hoop ik )
|