Originally posted by christina
ik vond hem juist zeer enthousiast voor zijn doen. en dan da groot "what the fuck" gebaar toen het begon te regenen
en niet zo heel veel volk, maar de sfeer zat wel goed
Heb ik blijkbaar gemist dan klinkt wel tof, hehe. Naja
@ Synthesia: die track op de B2B area is volgens mij een E-Clip track. Ik kan er wel niet direct ne titel op plaatsen
Jul-27-2010 19:12
De Geert
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2006
Eerder nog geen tijd gehad, nu dan maar eens een review posten...
Op de organisatie was zoals steeds de laatste jaren zo goed als niets op te merken. Op nog geen 2min binnen zonder aanschuiven, zowel zaterdag als zondag, en aan de drankstands steeds onmiddellijk bediend met de glimlach. Juist de €8/dag voor parking en €17 (-€5 waarborg) voor de lockers vond ik er wat over. De overige prijzen waren normaal, tot zelfs goedkoop (2 bonnetjes voor redbull, evenveel als cola of pintje dus, kom je niet vaak tegen).
Zaterdag begonnen bij FredNova en daarna een verkenning van het terrein. Wat een magnifieke mainstage! Tof om te zien dat ze zich elk jaar toch blijven uitsloven. Enkel de 'I Love The 90's/ASOT'-stage zag er wat goedkoop uit met hetzelfde vliegende schepsel als op de main 2 jaar geleden, maar 's avonds gecombineerd met de juiste belichting en dat reuzenrad viel dat nog redelijk mee.
Eerste hoogtepunt voor mij was First State, daarna nog toffe sets gehoord van Airbase en Solarstone (bijna een halve classics-set ). W&W en Leon Bolier waren lekker energiek. Ferme afsluiter van Leon ook, Marco V - Godd, lang geleden dat ik die gehoord had. Ook de laatste 2 sets op de TA-stage waren goed, hoewel John O'Callaghan er ook precies niet mee kon lachen dat hij stipt om 1u moest stoppen en er geen encore meer afkon...
Had ervoor geopteerd om niet teveel van stage te wisselen, gezien het terrein door het succes echt wel vrij omvangrijk begint te worden, en je dus makkelijk een kwartier onderweg bent. Ik heb me dit wel al beklaagd, gezien de blijkbaar heerlijke set van M.I.K.E. die ik gemist heb (ondanks het feit dat deze stage vlak naast TA-tent lag). Ik zal het mezelf niet rap vergeven dat ik Troy en overige Push-classics heb moeten missen.
Zondag dan uitsluitend bij ASOT gebleven, met leuke openers van Alex en Menno (kort coupke) en een ferme live van Rank 1 (hoewel Piet het daar door een foutje bijna aant verkloten was). Spijtig dat dit zo kort was. Gareth Emery moet blijkbaar altijd eens te kampen krijgen met een technisch probleem, gelukkig deze keer in het begin van z'n set en niet er middenin zoals 3 jaar geleden. Een zalige set volgde daarop! Daarna tegen de planning in toch blijven hangen bij Oakie, een set met ups en downs, maar onverwacht toch nog vrij deftig. In het midden van zijn set een paar leuke onbekende tracks gehoord. Heb ze opgenomen op GSM, wss met crappy geluid, zal eens zien of het de moeite is om ze te posten...
En dan volgde Markus, waar ik toch wel naar uitkeek, en mijn verwachtingen kon hij alleszins inlossen! De 2e plaat was direct raak, Barnes & Heatcliff Remix van Lentos - Forget About Us. Ik meen ook nog een nieuwe onbekende Phynn gehoord te hebben, die verschrikkelijk goed werkte! Niet zoveel volk, maar wel goede sfeer onder de aanwezigen, die zelfs nog versterkt werkt door de regenbui en de eropvolgende regenboog. Je zag Markus echt verbaasd 'magic' uitkramen. Ik vond hem persoonlijk wel in zijn goede doen, in tegenstelling tot wat sommigen hier melden.
Tot slot dan de set van Armin. Muzikaal gezien niet zijn beste set, op het middelste uur na, maar wat een sfeer en wat een show weeral! Eén van z'n beste platen was Ronski Speed - Denva [Paul Vernon Remix], naast de heerlijk geschifte Tiësto Remix van Faithless - Tweak Your Nipple. De vuurwerk-tracks zijn ook voor mij ID's, waren wel nog lekker!
Kortom weer een meer dan geslaagde editie! De organisatie mag weer trots zijn, en het publiek ook blijkbaar, gelet op onderstaand filmke:
Jul-27-2010 20:13
christina
Registered: Jan 2006
Originally posted by De Geert
Eén van z'n beste platen was Ronski Speed - Denva [Paul Vernon Remix],
da's écht een dikke plaat he
Jul-27-2010 21:14
De Geert
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by HalcyonAlien
Gisteren naar Armin geweest. Zaten enkele geweldige hoogtepunten tussen, waaronder deze plaat die ik op youtube heb teruggevonden:
Iemand een idee welke plaat dit is?
Dit zou blijkbaar een track zijn van Armin's nieuwe album: Armin Van Buuren - Orbion.
quote:
Originally posted by christina
da's écht een dikke plaat he
Ik had de indruk dat die een beetje onder de radar gebleven was bij velen, maar ik vind dit ook een van de betere platen van 2010 tot dusver.
Jul-27-2010 21:26
De Geert
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by De Geert
Daarna tegen de planning in toch blijven hangen bij Oakie ... In het midden van zijn set een paar leuke onbekende tracks gehoord. Heb ze opgenomen op GSM, wss met crappy geluid, zal eens zien of het de moeite is om ze te posten...
zoals gezegd dus crappy shit, maar misschien kan iemand toch eens een poging wagen om er een ID op te plakken:
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
(samples hoeven niet gedownload te worden maar kunnen ook gewoon beluisterd worden)