weet iemand of de livesets van qontact ook gereleased zijn?? ik heb ze nergens kunnen vinden
May-04-2003 13:10
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Dus je had die Kroepoekjunk meegenomen?!?
whehe echt mooi dat jij hem ook kent zeg! ik lag serieus in een deuk toen hij vertelde dat hij jouw al tijden kent! klein durpske hè? lache zeg! maar ik had hem niet meegenomen, hij was naar Eindhoven gegaan, want daar stonden tijs en ik op de gastenlijst dus zodoende kon hij op onze naam gratis naar binnen!!
May-04-2003 13:47
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Teal'k
Voor de mensen die ik gemist heb te meeten toch nog maar ff een partypic dan
LOL
May-04-2003 16:48
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
die vage knikker met dat pak aan is ECHT een crasher kid! komt altijd vanuit engeland hier partyen! al vaker gezien, hij was er ook met DD in de HMH
en Ei, Armin begon met basic-dawn_pure-thrust-nu-nrg-remix
een aardig hard plaatje voor armins doen maar hij draaide dan ook an Marco V die nog aardig aan beuken was! Echt een aangename begin van Armin, gelijk los ipv rustig beginnen!
oja, en over Qontact nog ff... kvond het een erg matig feest als ik het vergelijk met wat ze ervan zouden kunnen hebben maken! Alle ingredienten voor een super feest waren aanwezig (afgezein van een uitverkochte zaal dan) maar ze hebben het goed weten te verneuken!
Gooi die tribunes open, dan blijf je bij het feest betrokken ondanks dat je rustig zit... nu moest je op een betonnen TL buis verlichtte gang zitten.. erg sfeervol
Ik zweer ook dat als Scott Bond en daarna Marco V hadden afgesloten die hele toco om 7 uur nog uit zijn voegen barstte, en het zeker veeeel drukker was gebleven tot het einde...!
after van deze Qont-act was echt wel helemaal top! (zie grooot aantal posts van 30 April, BABY!) :coo:
May-04-2003 20:37
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by tijs08
en Ei, Armin begon met basic-dawn_pure-thrust-nu-nrg-remix
een aardig hard plaatje voor armins doen maar hij draaide dan ook an Marco V die nog aardig aan beuken was! Echt een aangename begin van Armin, gelijk los ipv rustig beginnen!
Neej man... die was het zeker niet... En Armin begon wel rustig... Ik zei nog tegen iemand (Jappio, Dave, jij? weet ik nie meer..) dat het wel ff een stappie terug was na Marco...
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar dit is zoals ik het me herinner
May-05-2003 01:29
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by eieregooie
Neej man... die was het zeker niet... En Armin begon wel rustig... Ik zei nog tegen iemand (Jappio, Dave, jij? weet ik nie meer..) dat het wel ff een stappie terug was na Marco...
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar dit is zoals ik het me herinner
nou dan weet ik het ook niet meer...
dat word dus wachten op de livesets! als die er ooit komen