Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo

• Outlook
  • Favoriter
  • ICQ kontaktlistan
  • MP3-arkivet *host*

Jag brukar även ta backup på många program-mappar, typ FlashFXP, sedan kopierar jag bara över de igen, installerar om på nytt så att registret uppdateras, och sen så finns alla inställningar och FTP-konton man har lagt in kvar.

"nya" icq har listan online på en server som läggs till automatiskt. Skönt faktiskt. Har fölorat listan ett antal gånger.. hehe

Men annars gå igenom alla mappar, kankse något ploppar upp som du glömt av. Jag själv har glömt av några gånger att spara allt på Skrivbordet! D'oh..

insignificant cor member alliance

Old Post Feb-24-2004 18:11  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Cloudburst
"nya" icq har listan online på en server som läggs till automatiskt. Skönt faktiskt. Har fölorat listan ett antal gånger.. hehe

Men annars gå igenom alla mappar, kankse något ploppar upp som du glömt av. Jag själv har glömt av några gånger att spara allt på Skrivbordet! D'oh..

Skrivbordet ja! Där sa du något...glöm inte att backa up om du har något i Mina Dokument också...(som ju ligger på skrivbordet )

www.laszlo.se

Old Post Feb-24-2004 20:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Skrivbordet ja! Där sa du något...glöm inte att backa up om du har något i Mina Dokument också...(som ju ligger på skrivbordet )

kör man xp så ligger väl skrivbordet och mina dokument i c:/documents and settings ....

eller är jag ute å cyklar

Old Post Feb-24-2004 21:34  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by jofawe
kör man xp så ligger väl skrivbordet och mina dokument i c:/documents and settings ....

om du e ute och cyklar vet jag inte... kan inte se dig, men skrivbordet ligger där ja.. däremot har jag mina dokument på D disken så det vet jag inget om

Old Post Feb-24-2004 21:39  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

quote:

ja, och om man formaterar c: är det illa, illa..

insignificant cor member alliance

Old Post Feb-24-2004 22:10  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beaversweede
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003
ajajajaj..

visste inte riktigt vars jag skulle posta men det får bli här..

det är så att min farsa kommer att flå mig levande
varför? jo det är så att jag var ute och körde med våran relativt nya snöskoter (-02) och så tänkte jag att jag skulle gena litegranna och skulle köra in mellan några träd,, och så fick jag naturligtvis sladd och körde rakt in i ett träd = motorhuven sprak litegranna avgasröret for all världens väg och han fick sig diverse bucklor..
farsan vet inte om det än, så nån av er kanske har varit i en liknande situation.

Old Post Mar-03-2004 13:29  Sweden
Click Here to See the Profile for beaversweede Click here to Send beaversweede a Private Message Add beaversweede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003
Re: ajajajaj..

quote:
Originally posted by beaversweede
visste inte riktigt vars jag skulle posta men det får bli här..

det är så att min farsa kommer att flå mig levande
varför? jo det är så att jag var ute och körde med våran relativt nya snöskoter (-02) och så tänkte jag att jag skulle gena litegranna och skulle köra in mellan några träd,, och så fick jag naturligtvis sladd och körde rakt in i ett träd = motorhuven sprak litegranna avgasröret for all världens väg och han fick sig diverse bucklor..
farsan vet inte om det än, så nån av er kanske har varit i en liknande situation.

om jag vore farsa skulle jag nog vvara glad att du inte åkt in i ett träd och spräckt skallen istället för motorhuven.. =)

Old Post Mar-03-2004 15:57  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002
Re: Re: ajajajaj..

quote:
Originally posted by St_Andrew
om jag vore farsa skulle jag nog vvara glad att du inte åkt in i ett träd och spräckt skallen istället för motorhuven.. =)

tyvärr kan jag ju säga att farsor reagerar inte så

Old Post Mar-03-2004 16:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003
Re: Re: Re: ajajajaj..

quote:

min skulle

men asså, säg att du betalar den annars bara

Old Post Mar-03-2004 16:49  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: Re: ajajajaj..

quote:
Originally posted by St_Andrew

de var fint sagt andrew!

"yrka" på det beaver...och säg "Förlåt" "Lär dig livets stora gåta, Älska, glömma och förlåta" passar in alldeles ypperligt nu

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-03-2004 17:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001
Re: Re: Re: ajajajaj..

quote:

Illa.

Finns en lösning dock: spräck skallen också -- det brukar dra bort uppmärksamheten från snöskotern

j/k

Old Post Mar-03-2004 18:30  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

tjaaaaaaaaaa

är det nån som kan säga något negativt om att ha kommuner?

Old Post Mar-07-2004 22:51  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this track ... very hard [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike Shiver & Ash F pres. A.M. - "Arise" (Hammer & Funabashi Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:27.

Forum Rules: