|
| quote: | Originally posted by basvh
dat was een jongen uit den bosch die 12 pillen op had. zijn levensmotto was trouwens als ik dood ga dan ga ik feestend. |
was ook ghb in het spel toch, altans dat verhaal deed de ronde??
pff, liepen echt een stel zombies rond toen op het einde bij miss djax.. was wel echt wreed beuken toen!! 
___________________
The Hague is the plague!
|