Originally posted by New Wave
AHHGGRR Ik wilhet toch even kwijt.
Ik snap nederland niet meer..De politiek van tegenwoordig is echt te dom voor woorden.
Ik las net effe de krant in de zon en begon me weer helemaal te ergeren aan het beleid van het nederlandse abtenarengezeik.
Ergenis 1:
Nu de overheid aan het bezuinigen is op onderwijsbanen zullen er minder banen ontstaan in deze sector. Jonge leraren hebben nu niet de kans om een baan te krijgen....en het gaat hier dan wel om 11000 banen.....
Hehe ja klopt. Mijn zus is 2 jaar geleden met een diploma van de pabo opleiding gekomen. Tijdens de grote stemmingsmakerij ivm leraren tekort. Tot op heden heeft mijn zus nog geen vaste baan en in deze gemeente (en omliggende) zal het nog een paar jaar duren voordat zij een vaste baan zal krijgen als lerares in het basisonderwijs.
Sep-09-2004 17:19
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by robin
(maak ik echt zo veel spelfouten of schrijf je altijd zo)
Ik typ altijd in 1 stuk door en verander niets, dat gaat het snelst.
Als d emensen het maar snappen. Doe altijd maar een paar second eover een post Zeer effectief.
Sep-09-2004 17:22
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Weddan dat als jij een auto hebt dat je voor de kleinste stukjes de auto pakt Bin their, done that
Ik hoor het mezelf nog zeggen net voordat ik een auto kreeg, IK BLIJF LEKKER OOK NOG REGELMATIG FIETSEN, om vervolgens de eerste 5 jaar toen ik een auto had, maximaal 5 keer op de fiets te hebben gezetten. Btw door verhuizing van me werk, weer een fiets aangeschaft en het bevalt me wel weer dat fietsen. Gelijk wat kilo'tjes kwijt, aangezien ik rond de 8 a 10 kilo was aangekomen doordat ik helemaal niet meer in beweging kwam.
Sep-09-2004 17:46
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
M'n tequila is warm
Sep-09-2004 18:32
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by jp
M'n tequila is warm
Zo drink het dan nie.
Sep-09-2004 18:33
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Kan het moeilijk injecteren
Alhoewel...
Sep-09-2004 18:39
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
mijn vriendin is laatst (waarschijnlijk) geflitst op de A59 tussen Waalwijk en Breda. Dit is een snelweg waar geen flitskasten staan en eigenlijk ook nooit mobiele controles. Deze keer stond er dus wel één. Ik zat naast d'r en zag de controle pas laat. Waarschijnlijk een boete voor 20 km te hard
Originally posted by Blik
mijn vriendin is laatst (waarschijnlijk) geflitst op de A59 tussen Waalwijk en Breda. Dit is een snelweg waar geen flitskasten staan en eigenlijk ook nooit mobiele controles. Deze keer stond er dus wel één. Ik zat naast d'r en zag de controle pas laat. Waarschijnlijk een boete voor 20 km te hard
MWOEHAHAHA.
Sorry, maar ik moet elke keer lachen als er weer iemand loopt te piepen over een boete voor te hard rijden, eigen schuld, hele dikke vette bult. Tis niet persoonlijk (ik ken je niet eens)
Sorry, maar ik moet elke keer lachen als er weer iemand loopt te piepen over een boete voor te hard rijden, eigen schuld, hele dikke vette bult. Tis niet persoonlijk (ik ken je niet eens)
ik zal er ook niet om gaan zeiken als ik een boete krijg, ik vind dat als je te hard rijd je ook de consequenties moet aanvaarden. Vind alleen wel dat op sommige wegen de max snelheid wel omhoog kan. (een 2 kilometer lange kaarsrechte 4 strooks weg waar je maar 50 mag bijv.)
Reed ooit 's nachts dik 100 naar huis (waar je 50 mag). Zag ik opeens 2 koplampen achter me aan rijden. Van het gas af, zonder remmen terug naar 60. Word ik staande gehouden door 2 motormuizen.
Zegt de ene: We hebben je geklokt op 97km/h, en opeens begin je rustig te rijden. Waarom doe je dat?
Mijn antwoord: het is nacht, kinderen liggen in bed, de weg is breed en goed verlicht, ik ben hardstikke nuchter, met m'n open uitlaat horen mensen -die er eventueel nog mochten rondlopen om de hond uit te laten- me van veraf al aankomen. En ik reed langzamer omdat ik bijna thuis ben en nooit te hard in m'n eigen dorp zou rijden uit respect voor mijn medebewoners.
Toen zeiden ze oh ehm nou ja slaap lekker dan
Een maand later heeft de ene agent zich doodgereden op de A8. Dat had deze man dus echt niet verdiend
Sep-10-2004 15:01
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by basd
MWOEHAHAHA.
Zeker geen rijbewijs of auto. Je rijdt zo onbewust iets te hard al helemaal in de stad. Als je meerijdt met het verkeer zit je zo op 54 a 56 km/u. Dit meerijden wordt zelfs van je verwacht tijdens je rij-examenen, want als je dit niet doet dan laten ze je net zo makelijk zakken met het commentaar dat je onzeker rijdt. Tis gewoon verkapte belasting voor de lege schatkist.
Daarentegen mensen die gewoon vet te hard rijden, die moeten aangepakt worden. Kreeg een paar jaar geleden ook een bekeuring voor 22 km/u te hard in de stad, dan hoor je me ook niet klagen, want dan verdien ik het gewoon om bekeurd te worden.