|
Op http://s49.yousendit.com/ moet je dit even aanvullen in de adresbalk: d.aspx?id=2RPMMYZQT09PC31BHEN3ZC3MY5 voor Roger Sanchez - Live @ Le Queen, Paris (05-11-2004).
Ik ben normaal gesproken niet zo'n grote fan van Sanchez, maar deze set is toch wel erg lekker. Wel veel vocal dingetjes, dus ik denk dat niet iedereen het kan waarderen. De track uit m'n sig zit er ook in. Vrij in het begin, vanaf 06:30 geloof ik.
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
|