Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Dark Apostle

ID-T zou eens moeten gaan praten met de cathering van Graspop, dat waren echte vettige kraamhamburgers en braadworsten, loempias, sbarro pizza, panos broodjes (ben hier nimeer 100% zeker van) en kip met friet (was toen 7 bonnetjes aan 2 euro het stuk, kan ook tellen)

PS: en er was ook Pita en miss zelfs Durum.

vind ik ook een beetje triest. Ze nemen de catering gewoon mee vanuit Nederland maar laten wel de helft van de kraampjes weg.

Een goe pak friet, pitta, ne reuzenbraadworst, nen hamburger, escaregots, pizza ed. Dat zouden ze moeten voorzien. Er is in België zoveel goeds aanwezig en dan importeren ze van die bucht "frites"

Old Post Aug-15-2005 12:19  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by IgnazZio
Frieten vond ik lekker, ma weinig.

Iemand die heerlijke posters gezien in Blackhole tent? Ik heb 1 van Mojado meegeript Mooie poster

ik heb die gekregen bij men CD

Old Post Aug-15-2005 12:19  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IgnazZio
El Toro.

Registered: Jul 2004

Ebde gij Arena al?

Kem da ni gezien!! Fuck

Old Post Aug-15-2005 12:21  Belgium
Click Here to See the Profile for IgnazZio Click here to Send IgnazZio a Private Message Add IgnazZio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

quote:
Originally posted by IgnazZio
Ebde gij Arena al?

Kem da ni gezien!! Fuck

kem de CD ni, wel de poster, kreeg em bij men Cosmic Gate Back2Back 2 samen met die van Cor en Cosmic Gate

Old Post Aug-15-2005 12:22  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Dark Apostle, gij hebt precies veel kilometers afgelegd aan uw DJ review te zien

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Aug-15-2005 12:29 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

quote:
Originally posted by mellow_head
Dark Apostle, gij hebt precies veel kilometers afgelegd aan uw DJ review te zien

Zou kunnen, hoewel meeste DJ altijd wel gegroepeerd waren aan dezelfde kant van het terrein, dus ik heb niet nodeloos over en het weer liggen lopen.

Old Post Aug-15-2005 12:34  St Vincent and Grenadines
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

Voila, 'k heb m'n lading Bikkembergs en De Puta Madre weer gehad voor een week...

Old Post Aug-15-2005 12:53  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Voila, 'k heb m'n lading Bikkembergs en De Puta Madre weer gehad voor een week...

Ge weet het. Ik krijg daar ook ferm 't schijt van.

Old Post Aug-15-2005 13:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

quote:
Originally posted by The_G0dfather

leve de vrij markt waar je kan kopen wat je wil en u hierdoor kunt uitdrukken naar de buitenwereld, maar toch hetzelfde draagt als al de rest.

Old Post Aug-15-2005 13:23  St Vincent and Grenadines
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

aja nog een belangrijk punt vergeten. Op mainstage was geen MC aanwezig. Ook ik vind dat die mannen beter hun mond houden maar de dj's op mainstage verdienen toch een aan en afkondiging.

Old Post Aug-15-2005 13:25  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
speentje
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2005

Net 3 uurtjes wakker, want was pas om 8u terug in Brugge. Bovendien in slaap gevallen op de trein tussen Gent en Brugge en dan maar in Oostende aangekomen, waarna ik direct weer richting Brugge mocht vertrekken hehe

Wat Tomorrowland betreft. Aangekomen rond 12.30. Er stond al aardig wat volk aan de ingang en het verwonderde me dat ze de mensen niet direct lieten binnenstromen om een file te vermijden. Na een klein uurtje, konden we dan uiteindelijk snel binnen. De kluisjes waren een perfecte oplossing voor het bagageprobleem en wij hebben er dan ook handig gebruik van gemaakt.

Dan op naar de Blackhole tent, om Estuera aan het werk te zien en wat BETAs te ontmoeten. Bleek dat door een zondvloed het terrein onbegaanbaar geworden was en dat er nog enkele ingreepjes nodig waren door de organisator om dit probleem op te lossen. Er stonden aardig wat mensen te wachten om het andere deel van het terrein te betreden, oa. The Godfather die ik herkende aan z'n toepasselijk t-shirt

Dan maar naar de Kozzmozz tent waar Cyrix aan het draaien was. Had hem reeds enkele keren voordien aan het werk gezien. Enkele leuke nummertjes gehoord, maar ondankbaar dat hij praktisch voor een lege tent moest draaien.

Dan bleek uiteindelijk dat de modderproblemen opgelost waren, waardoor we naar Fred Baker z'n set konden gaan kijken. Wat mij direct opviel was dat de tent vanbinnen echt niet groot was, het geluid ondermaats was en dat het qua aankleding pover was. Vooral het geluid in vgl met de Kozzmozz tent was echt triest Zelfs toen Eddie overnam was het geluid nog niet helemaal in orde en het gaf me eerlijk gezegd een teleurstellend gevoel. ID&T kondigde aan dat de Black Hole tent éen van de meeste bezochte was op Mysteryland en dan verneuken ze het zo op Tomorrowland. Anyway Fred Baker draaide leuke plaatjes. Dan eventjes blijven plakken voor Eddie die me wel kon bekoren, wil die zeker nog eens opnieuw zien.

De mainstage had het zelfde probleem als de Black Hole tent, echt een ondermaatse geluidskwaliteit. Op bepaalde ogenblikken hoorde je alleen maar een bass die veel, veel te zwaar stond. Enige wat je met momenten hoorde waren vibraties (bij Ghost was dit overduidelijk, overigens niet m'n ding). Kreeg nooit geen goed gevoel bij de mainstage ondanks de leuke lasers en vlammetjes

Dan wat zitten chillen en wat frietjes eten om de maag te vullen. Frieten waren niet slecht, maar veel te weinig Dan ook nog zo'n hotdog naar binnen gewerkt. Geen haute cuisine, maar het vulde wel Overigens een Nederlander gezien die wat Frans kon

Dan nog Jon O'Bir gaan bekijken, man wat draaide die lekker! Keek echt uit naar z'n set en vond het zeker de moeite waard. Ook Mojado kon mij erg bekoren! Dit was samen met O'Bir éen van de hoogtepunten van de dag voor mij. Ook Armin z'n set vond ik super! Bij het binnekomen van de tent stond een BETA links (ik dacht Siberian ofzo). Hoorde oa Love Theme Dusk, Killa (die nieuwe remix), Castamara, ... echt lekkere sfeer daarbinnen. Dan nog ff naar MIKE z'n set gaan kijken op de main, maar ik kreeg geen goosebumps zoals dat wel het geval was op Illusion.

Overigens ook Sven Väth, T-Quest, Promo, Sasha, Ferry, Ton TB gaan bekijken.

Al bij al nog een leuk feest! Wat kinderziektes voor deze Belgische editie, die er hopelijk volgend jaar uitgaan. Hopelijk zien we dan ook wat meer van de beloofde acts? Naast de kangaroo's, wat van die paarse kiekens en die reuzen na, heb ik er niet veel van gemerkt..

Was ook leuk om wat BETA mensen te ontmoeten (Godfather, DJCresto, Siberian en dan nog 2 andere mensen van wie ik de nick niet meer herinner!?) Overigens ook een meisje in de verte gezien op de main, die zo'n BETA t-shirt aan had.

Old Post Aug-15-2005 14:01  Belgium
Click Here to See the Profile for speentje Click here to Send speentje a Private Message Add speentje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Een zeer geslaagde dag was het voor mij, ondanks de slechte organisatie.

Muzikale hoogtepunten :
Ferry Corsten (Signalrunners - 3000 Miles Away (Probspot Remix), Fb. ft. Edun - Who's Knockin' (Ferry Corsten Remix), Dogzilla - Without You en Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi Remix)) en Jon O' Bir (Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Symphony Dub), Dogzilla - Without You, Marcos - Just For A Day, de Martin Roth Remix van de nieuwe PvD en de geniale afsluiter 4 Strings - Into The Night)

De rest was ook goed. Armin viel voor mij wat tegen, hij draaide te hard naar mijn goesting.

Old Post Aug-15-2005 14:07 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this wonderful song! [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOSTR - ABC [2014]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:07.

Forum Rules: