|
|
|
|
 |
IgnazZio
El Toro.

Registered: Jul 2004
|
|
|
Aug-15-2005 12:21
|
|
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Aug-15-2005 12:29
|
|
|
 |
 |
speentje
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2005
|
|
|
Net 3 uurtjes wakker, want was pas om 8u terug in Brugge. Bovendien in slaap gevallen op de trein tussen Gent en Brugge en dan maar in Oostende aangekomen, waarna ik direct weer richting Brugge mocht vertrekken hehe
Wat Tomorrowland betreft. Aangekomen rond 12.30. Er stond al aardig wat volk aan de ingang en het verwonderde me dat ze de mensen niet direct lieten binnenstromen om een file te vermijden. Na een klein uurtje, konden we dan uiteindelijk snel binnen. De kluisjes waren een perfecte oplossing voor het bagageprobleem en wij hebben er dan ook handig gebruik van gemaakt.
Dan op naar de Blackhole tent, om Estuera aan het werk te zien en wat BETAs te ontmoeten. Bleek dat door een zondvloed het terrein onbegaanbaar geworden was en dat er nog enkele ingreepjes nodig waren door de organisator om dit probleem op te lossen. Er stonden aardig wat mensen te wachten om het andere deel van het terrein te betreden, oa. The Godfather die ik herkende aan z'n toepasselijk t-shirt
Dan maar naar de Kozzmozz tent waar Cyrix aan het draaien was. Had hem reeds enkele keren voordien aan het werk gezien. Enkele leuke nummertjes gehoord, maar ondankbaar dat hij praktisch voor een lege tent moest draaien.
Dan bleek uiteindelijk dat de modderproblemen opgelost waren, waardoor we naar Fred Baker z'n set konden gaan kijken. Wat mij direct opviel was dat de tent vanbinnen echt niet groot was, het geluid ondermaats was en dat het qua aankleding pover was. Vooral het geluid in vgl met de Kozzmozz tent was echt triest Zelfs toen Eddie overnam was het geluid nog niet helemaal in orde en het gaf me eerlijk gezegd een teleurstellend gevoel. ID&T kondigde aan dat de Black Hole tent éen van de meeste bezochte was op Mysteryland en dan verneuken ze het zo op Tomorrowland. Anyway Fred Baker draaide leuke plaatjes. Dan eventjes blijven plakken voor Eddie die me wel kon bekoren, wil die zeker nog eens opnieuw zien.
De mainstage had het zelfde probleem als de Black Hole tent, echt een ondermaatse geluidskwaliteit. Op bepaalde ogenblikken hoorde je alleen maar een bass die veel, veel te zwaar stond. Enige wat je met momenten hoorde waren vibraties (bij Ghost was dit overduidelijk, overigens niet m'n ding). Kreeg nooit geen goed gevoel bij de mainstage ondanks de leuke lasers en vlammetjes 
Dan wat zitten chillen en wat frietjes eten om de maag te vullen. Frieten waren niet slecht, maar veel te weinig Dan ook nog zo'n hotdog naar binnen gewerkt. Geen haute cuisine, maar het vulde wel Overigens een Nederlander gezien die wat Frans kon 
Dan nog Jon O'Bir gaan bekijken, man wat draaide die lekker! Keek echt uit naar z'n set en vond het zeker de moeite waard. Ook Mojado kon mij erg bekoren! Dit was samen met O'Bir éen van de hoogtepunten van de dag voor mij. Ook Armin z'n set vond ik super! Bij het binnekomen van de tent stond een BETA links (ik dacht Siberian ofzo). Hoorde oa Love Theme Dusk, Killa (die nieuwe remix), Castamara, ... echt lekkere sfeer daarbinnen. Dan nog ff naar MIKE z'n set gaan kijken op de main, maar ik kreeg geen goosebumps zoals dat wel het geval was op Illusion.
Overigens ook Sven Väth, T-Quest, Promo, Sasha, Ferry, Ton TB gaan bekijken.
Al bij al nog een leuk feest! Wat kinderziektes voor deze Belgische editie, die er hopelijk volgend jaar uitgaan. Hopelijk zien we dan ook wat meer van de beloofde acts? Naast de kangaroo's, wat van die paarse kiekens en die reuzen na, heb ik er niet veel van gemerkt..
Was ook leuk om wat BETA mensen te ontmoeten (Godfather, DJCresto, Siberian en dan nog 2 andere mensen van wie ik de nick niet meer herinner!?) Overigens ook een meisje in de verte gezien op de main, die zo'n BETA t-shirt aan had.
|
|
Aug-15-2005 14:01
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:07.
Forum Rules: