|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
*zucht*
Wat is dat toch met mensen hier die mijn punt missen de laatste tijd?
As I said, ik vind het ook fijn dat ze haar space aanbiedt. Maar ze heeft dat bij het opstarten van de thread al na een half uurke gedaan, zonder efkes na te denken over wat er allemaal met die space ging gebeuren. Er was een deadline, het was bekend dat er 20 mixes ging zijn, en het is ook logisch dat een dj-contest van zo'n omvang niet op 2 weken gedaan gaat zijn hé. En niemand heeft haar verplicht om die space aan te bieden, we hadden er gerust nog wel ergens anders kunnen vinden.
Dus ik vind het dan niet echt fijn dat ze dan nu komt zagen dat er zoveel mixes zijn, en dat het zo lang duurt enzo. Dat had ze wel kunnen verwachten, en ze had dus gerust op tijd kunnen zeggen dat ze het liever niet zou willen doen. Niemand zou haar dat kwalijk hebben genomen. Maar nee, net nu alle mixes erop staan en alles klaar is om deftig van start te gaan, dan komt er gezaag. En dat had vermeden kunnen worden, en das mijn punt... |
lolz, tspel is al van 5feb bezig, eerste mix is gepost op 6februari, en als ge 20mixen wilt uppen, gebruikt usend it of rapidshare, kzou het domi ni eens kwalijk nemen als ze alles delete, moet iedereen maar bij u kome klagen, gij zijt het toch gewoon, en domi is veel te goed, meer dan 1gb geven voor ne contest, die misschien binne 3weken deftig van start gaat, en dan zo ne lozer reply zoals u, erge gast ze gij
kevve
|