Originally posted by christina
typische ID&T prijs...
Man da gekak op ID&T altijd
Zolang de mensen het ervoor betalen, zullen ze het vragen. Als ge het teveel vind, don't pay it.
Jul-29-2006 18:39
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
Hoofdzaak: ID&T weet nog steeds wat kwaliteit inhoud.
Zo: discussie gesloten
Man man man: ik heb er zin in zeg. Zeg Fred, schenken ze er van dat heerlijk Belgische Jupiler bier, ja?
___________________
Tuig van de eerste klasse!
Jul-29-2006 18:59
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Zal wel Stella zijn zeker ?
Djeezes nog zo lang wachten
Jul-29-2006 19:11
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
Maes
Jul-29-2006 19:32
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by Push2005
Maes
Bah, als er nu één pilske is da ik ni mag
Zal dus water worden morgen, de trance doet de rest
Jul-29-2006 19:38
dj Elof
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Gent
Om een paar mensen de "ontgoocheling" te besparen... ik heb de eer om de mainstage te openen, maar dit zal met een "electro set" zijn. Na overleg met het ID&T management werd beslist dat dit een ideale gelegenheid is om dit genre op dat uur te plaatsen.
Sommigen hebben het wellicht al gemerkt, maar ook ik moet meegaan met mijn tijd. Sinds een goed jaar heb ik electro ontdekt en het genre ligt mij enorm goed. Trance will never die, maar electro komt er voor mij zeker en vast bij. En dan nog liefst van die raw edged electro (voor de niet-kenners: "ah zo van die liekes met nen vettigen bas en kettingzaag melodietjes" )
's Avonds zal ik in de Samsung area wel genoeg trance kunnen bieden, weliswaar in retro stijl. Ik heb mijn "Drop Out - My name is Rose" en "Sylver - Turn the tide" al goed opgepoetst! (grapje dus).
Jul-29-2006 20:14
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
Wordt er ergens met de beta's afgesproken om een bepaald uur?
Jul-29-2006 20:17
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by Xilver
Wordt er ergens met de beta's afgesproken om een bepaald uur?
Ingang Perfecto stage om 16 u ?
En als de Samsung Area op mijn baan ligt op weg van Perfecto naar de Main spring ik wel is binnen tijdens de retroset van Elof.