Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by MikeVee
Als je ze altijd hun zin geeft is het niet moeilijk ...

yup, dat is idd waar. Maar in het geval van Leterme had ik het voornamelijk over beledigingen aan het adres van de Franstaligen (vb. Walen zijn te dom om Nederlands te leren). Hoewel die uitspraak zo niet bedoelt was gooi je daarmee al op voorhand je eigen ruiten in

Old Post Dec-18-2008 19:16  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

na die brief van cassatie wordt het wel heel moeilijk

Old Post Dec-18-2008 23:41  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

man toch, wat een idioten zitten er toch op die achterlijke CD&V te stemmen. Die klungelen er op los op federaal niveau en worden nog steeds beloond ervoor ... Is de gemiddelde Vlaming blind ofzo ???

Old Post Jun-07-2009 18:07  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
man toch, wat een idioten zitten er toch op die achterlijke CD&V te stemmen. Die klungelen er op los op federaal niveau en worden nog steeds beloond ervoor ... Is de gemiddelde Vlaming blind ofzo ???

wie doet het dan veel beter volgens jou?

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jun-07-2009 22:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:

Deed de Vlaamse regering het zo slecht de laatste jaren?

Aan het wanbestuur op federaal vlak hebben alle partijen schuld imo.

Old Post Jun-07-2009 22:12  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by djcresto
Deed de Vlaamse regering het zo slecht de laatste jaren?

Aan het wanbestuur op federaal vlak hebben alle partijen schuld imo.

ik antwoord met een nieuwe vraag: deden andere partijen het dan zo veel slechter dan CD&V in de Vlaamse regering?

er is één partij, en voornamelijk één persoon, die ik in de eerste plaats verantwoordelijk acht voor de chaos op federaal niveau. Hij kon het niet en hij zal het nooit kunnen ... net zoals ik voorspeld had!

Old Post Jun-07-2009 22:15  Belgium
Config
Elaba!

Registered: May 2006

CD&V heeft het er in het Vlaams Parlement telkens heel behoorlijk van af gebracht. Eerst met Yves Leterme en nu met Kris Peeters, die al meer dan eens bewezen heeft een van de meest capabele politici te zijn in ons land..

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jun-08-2009 00:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leon
88mph

Registered: Nov 2004

what is this? i dont even

Old Post Jun-08-2009 05:10 
Click Here to See the Profile for Leon Click here to Send Leon a Private Message Visit Leon's homepage! Add Leon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
ik antwoord met een nieuwe vraag: deden andere partijen het dan zo veel slechter dan CD&V in de Vlaamse regering?

kijk eens naar de kopstukken van die partijen?

Kris Peeters: Charismatisch man
Dirk Van Mechelen: Uitstraling van een schotelvod
Caroline Genez: Tja....

Bij de anderen
Bart De Wever: Prachtige promotie in de slimste mens en heeft sinds dan gescoord.

Old Post Jun-08-2009 06:31  Belgium
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by djcresto
Kris Peeters: Charismatisch man

mja, dat zal ervan afhangen of ge erop stemt of niet, zeker? Ik zie het er alvast niet in. Het enige wat ik daar in zie is een onnozel schoolmeesterke die een totaal gebrek aan dossierkennis vertoond. Dirk van Mechelen mag dan wel de uitstraling van een verwelkte plant hebben, dossierkennis heeft hij tenminste wel

Old Post Jun-08-2009 07:10  Belgium
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Config
CD&V heeft het er in het Vlaams Parlement telkens heel behoorlijk van af gebracht. Eerst met Yves Leterme en nu met Kris Peeters, die al meer dan eens bewezen heeft een van de meest capabele politici te zijn in ons land..

Yves Leterme is inderdaad een bekwaam politicus ... op Vlaams niveau dan. Op federaal niveau heeft hij gefaald, hij heeft de impact van bepaalde uitspraken en handelingen enorme onderschat en zichzelf lang voor de vorige federale verkiezingen buitenspel gezet. Hij is daar door de Walen hard op afgerekend met als gevolg een maandenlange geblokkeerde federale regering. Natuurlijk is hij niet de enige verantwoordelijke, maar hij is voor mij wel de hoofdverantwoordelijke door dat hele proces in gang te steken. Daarnaast heeft hij op Vlaams niveau wel goed werk verricht, SAMEN met zijn coalitiepartners, iets wat bij één van de vorige overwinningen van de CD&V ook werd benadrukt door hen. Onlogisch dus dat bepaalde coalitiepartners momenteel worden afgestrafd hoewel ze evenzeer goed werk hebben verricht en dat terwijl de CD&V op federaal niveau grandioos gefaald heeft.

Over Kris Peeters heb ik hierboven al mijn mening gegeven.

Old Post Jun-08-2009 07:19  Belgium
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Natuurlijk is hij niet de enige verantwoordelijke, maar hij is voor mij wel de hoofdverantwoordelijke door dat hele proces in gang te steken.

Bwa, niet echt... De problemen zijn gewoon een tijd lang onder de mat geveegd onder paars. België is al altijd verziekt geweest door communautaire problemen; zelfs kwesties die nog veel erger zijn dan nu maar waar wij ons niets van herinneren (kwestie Voeren etc.). Je kan daar moeilijk één man voor verantwoordelijk houden; sinds de inzetting van het federalisme onder Martens zijn er om de zoveel jaar problemen tussen de regio's.
Het bewijst maar hoe artificieel België ondertussen als "rijk" nog is.

Ik ben alleszins blij dat het Vlaams Belang 10% kiezers verliest en dat er ruimte is voor wat ik noem intellectueel rechts en een gezond vlaams-nationalisme, hoewel ik jammergenoeg betwijfel dat de N-VA nog een 2de keer zo'n score kan neerzetten.

Old Post Jun-08-2009 08:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Post New Thread    Post A Reply

Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Lawler Dance Department ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackErnesto vs Bastian - "Super Jupiter" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:25.

Forum Rules: