|
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ge hebt nog veel te leren, ma lijk da Cresto zei, achter een half jaar zult ge wel ingeburgerd zitten. Ik ben ooit ook zo geweest da'k er al nie veel van wist en k'denk velen hier. |
Haar manier van posten staat me wel aan. Ik heb haar tot nu toe op geen enkele smiley kunnen betrappen. Klasse.
edit: Ze heeft ervan, nondedoemme toch. Tegenslag.
___________________

No Rules, Great Old
|