Mja 4-1, terechte uitslag he. Anderlecht heeft nog wel kansen gehad maar dat was imo ook enkel omdat Milan het toeliet. Ach ja, van deze wedstrijd had ik sowieso niets verwacht. Het valt wel op hoe belangrijk Kaka is voor Milan, zalige speler ook natuurlijk.
Nov-01-2006 21:39
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict
Registered: Aug 2004
Location: Meeuwen-Gruitrode
4-2 was een mooiere en duidelijkere uitslag geweest
___________________
Nov-01-2006 21:44
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
De 2 Brazilianen doen het toch maar weer...
Kaka maakt 3 doelpunten en Dida houdt toch een drietal gemaakte doelpunten uit zijn kooi. Enfin, ik denk niet dat Anderlecht aanspraak kon maken op een overwinning, zeker niet op basis van de eerste helft. Maar na dat doelpunte van Juhasz hebben ze toch een kwartier stevig doorgedrukt, en als er dan de 3-2 valt heb je toch opeens een andere wedstrijd hoor. Dan zat een gelijkspel er volgens mij nog wel in.
En Vanderhaege kunnen ze er volgende keer inderdaad beter uitlaten. Hij is te traag en technisch te zwak om op dit niveau nog een verschil te kunnen maken. Terwijl Biglia op zijn plaats véél meer te bieden heeft. En Serhat heeft ook een enorm sterke 2de helft gespeeld, amai.
Originally posted by Jasperovitsj
Terwijl Biglia op zijn plaats véél meer te bieden heeft.
Biglia mag de 2de goal half op zen conto schrijve vind ik, hij wordt uitgespeeld door kaka ok, ma hoe ie er dan achteraf achterna tjokt was ook ma triestig om na te zien zenne
Originally posted by dj Zevan
kaka, wat een wereldspeler
Blijft toch lachen om zo een quotes te lezen
En ja over de match (die ik maar half op café gezien heb) is er ni veel te vertellen wa nog ni gezegd is
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Nov-01-2006 23:47
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
nog 2 keer winnen en Anderlecht zit in de 2e ronde