|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
A=001 Ingang A B=002 Ingang B UITVERKOCHT ! € 45,00
(bron ticketbox)
|
is het eigenlijk zo dat het publiek in tweeen wordt gedeeld, een gedeelte op de tribune en een op het veld . Dit dacht ik naar aanleiding van een feestje vorig jaar in het gelredome (Big Night ) en de kaartjes A en B???
lijkt mij niet zo relaxed!?
iemand al iets van een plattegrond gezien?
___________________
hier had uw reclame kunnen staan
|