anyone knows where i cand find the link for internet radio for this event?
Dec-20-2003 15:09
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by j@y
anyone knows where i cand find the link for internet radio for this event?
check the music discussion section
Dec-20-2003 15:14
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Ik heb er ook zin in, ik zie misschien sommige van jullie vanaaf nog
laterz
Dec-20-2003 15:35
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Gasten, heel erg veel plezier vanavond!!!!!!
Dec-20-2003 16:23
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gasten, heel erg veel plezier vanavond!!!!!!
Maak ik zelf wel uit .
Neej geintje, bedankt Snuggle!!! En dat zal wel lukken
Deadmau5
Eric Prydz
Dec-20-2003 16:30
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MennoB
Maak ik zelf wel uit .
Neej geintje, bedankt Snuggle!!! En dat zal wel lukken
Whehehehe
Ik mag dan wel sceptisch zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat ik oprecht jullie allemaal veel plezier wens! Een feest is natuurlijk altijd nog een feest!!
Doe PvD de groeten
Dec-20-2003 16:35
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Met een half uurtje van huis weg richting A'dam. Dan ff wat zuupen op mijn kamer en dan om 23.00 sta ik vooraan bij Futureshock (denk ik)
Dec-20-2003 17:22
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
ik wens iedereen hierbij een prettig kerstfeest en een... ohnee verkeerde thread
Zo eerst ff idols afkijken, daarna wachten tot we bijgekomen zijn van het lachen, daarna de auto in en naar de RAI.
Voor iedereen die ook gaat Veel plezier! en voor de mensen die niet gaan ook veel plezier in whatever je gaat doen.
P.S. Ik hoop dat tiesto is gek gaat doen en als eerste plaat "Push - Universal Nation" erop gooid for old time sake.
Dec-20-2003 20:44
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Zit nu al een tijdje op de radio te luisteren en klinkt wel aardig. Joop die liep wel echt te kutten tijdens het mixen maar hij gooide er wel lekkere plaatjes op zoals Rio Klein - Fearless (Push Remix) en Primer - The Silver Lining Nu is Mauro Picotto bezig
Ben ook erg benieuwd naar de set van Tiësto, hopenlijk draait hij een aantal vette nieuwe tunes!
Dec-21-2003 00:24
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Ik vond het een zeer geslaagd feestje Ik was rond 23:00 binnen na een half uur voor de RAI stil te hebben gestaan door een ongelukje voor ons.
We hadden besloten om in de Main te blijven voor Benjamin Bates, Tiesto en Paul van Dyk. We kwamen binnen bij het laatste stuk van de Stanton Warriors. Heerlijke breaks in die set Daarna Benjamin Bates. Vette set was een crossover tussen house, prog en techhouse was
Bij Tiesto was het echt fucking klote druk. Ik dacht dat ID$T de zaal zou sluiten voor een tijdje maar het werd echt alleen maar drukker. Jammer dat er veel mensen alleen maar liepen tijdens zijn set, je had echt geen ruimte om te dansen. Verder wel een lekkere set met als hoogtepunt Adagio For Strings Had toen wel kippenvel gekregen.
Van Sven Vath weinig meegekregen. Ben toen wat gaan eten en op de tribune gaan zitten.
PvD was goed, weliswaar met track die hij al tijden draait, maar om ze nog eens op Innercity te horen was wel vet Lekker meezingen en springnichten op Holding On To Nothing en Wundervoll
Pluspunten:
- DJ's waren in vorm
- Geen lange wachttijden bij bars en wc
- Geen rellen gezien
- Sfeer in de main (althans waar ik stond)
- Leuke carnavalsact met glitters, danseressen etc (1 x is leuk)
Minpunten:
- Te druk tijdens Tiesto
- Onduidelijke aangeving van zalen (heb 25 min lopen zoeken naar de main)
- Carnavalsact van 10-15 min tussen elke set
Dec-21-2003 06:37
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
nou, het was wel gezellig!
ik ging foto's maken voor Pf voor de verandering
Dus vanaf 11 uur daar een beetje rond gesjouwd en wat foto's van mensjes gemaakt
ik wou ook een paar foto's van tiesto hebben dus ik ben iets voordat hij begon naar de main gegaan.
toen moest ik daar nog naar vooren.........
na dik een half uur was ik eindelijk een klein beetje in de richtin van het podium.....
vooraan was het nog drukker dan de dag ervoor in de asta!!
tering wat een drukte en wat een gedrang! ik hoop dat ik een paar redelijke foto's van afstand heb, maar op een gegeven moment was ik het echt zat en ben ik weer de zaal uit gegaan. maar het koste me dus wel dik een uur om een paar matige foto's van tiesto te krijgen.
daarna heb ik nog een tijdje pissed zitten zijn over de drukte in de main maar ben toch maar weer verder gegaan met kiekjes maken.
Halverwege de set van sven heb ik mijn camera weg gestopt en ben zelf maar eens gaan dansen!
de set van sven was goed! PvD had ik zelf liver iets meer trancy gehoord! maar toch had hij er een paar heerlijke platen tussen zitten.
de engie sets die ik dus echt gehoord heb zijn sven en PvD en gelukkig bevielen die
en nu ga ik lekker slapen
Dec-21-2003 07:29
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
was een redelijk tot goed feestje. niet echt spectaculair eigenlijk. Dana van Dyk euh paul van dyk draai wel tof. alleen de helft van zijn set bestond uit snoeiharde hardtrance achtige platen. waar ik niet echt trek in had en ook niet had verwacht.
tiesto draaide ook wel een goede set. veel nieuwe platen in iedergeval. qua drukte vond ik het tijdens tiesto minder erg dan vorig jaar