Originally posted by DJ_Siesta
kennen jullie mijn grote vriend meneer KOE al , hier is ie een katertje aan het weg*scheite* na teveel koekjes en baileys met cola en teveel Spam
boeeeeeeeeeee............
___________________
Down-Under was da bomb
Dec-31-2004 00:43
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by MaGiK54
We hebben nog wel ff te gaan +/- 11000 posts maar ik heb er alle vertrouwen in.......