Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by dj_hysterix
YES, HAR BLIVIT KALLAD TILL TESTERNA !!!!!!
Har ansökt till Hässlögymnasiet i Västerås för att utbildas till trafikflygare (pilot). Det är 600 som söker dit och typ 5% som kommer in. Först måste man ha typ MVG i alla ämnen, sedan vara expert på simultanskapacitet, och man får inte vara omogen eller osocial. Sedan kommer det sitta tre flygpsykologer och utpressa dig som terrorister
Efter det är det medecinska tester som gäller, där kollar dom allt från topp till tå
Registered: Apr 2002
för nån vecka sen lärde jag mig kommando F3 på Winamp.. dagarna efter endast J. I love it.
hysterix, weeeeee.... kul.. som pilot får du jobb och bra betalt
på tal om jobb: läste på nyheterna idag att om inte en halv miljon får jobb i det här landet nu så håller inte försörjningsbördan för alla de som går i pension de närmaste åren. Ooooops... varifrån ska de jobben komma?
Jun-14-2004 11:45
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Glorie
för nån vecka sen lärde jag mig kommando F3 på Winamp.. dagarna efter endast J. I love it.
Alltid fint med sköna tangentbordskombinationer
Ctrl + pil är en klassiker i textsammanhang för min del
Jun-14-2004 11:54
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jag använder mig mycket av windows tangenten + M vilket minimerar alla öppna program... perfekt och snabbt sätt när chefen närmar sig.
Annat bra kommando är alt + tab så växlar man lätt mellan olika fönster som man har uppe.
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag använder mig mycket av windows tangenten + M vilket minimerar alla öppna program... perfekt och snabbt sätt när chefen närmar sig.
BRA TIPPS
jag visste den inte ..
jag använder dessa kombinationer också ofta:
ctrl-alt-esc (windows tangent om den inte finns)
ctrl-c / ctrl-v (klippa bort, klistra in)
shift+vänstermusklick (öppnar internetlänk i nytt fönster)