|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je rijdt zo onbewust iets te hard al helemaal in de stad. Als je meerijdt met het verkeer zit je zo op 54 a 56 km/u. Dit meerijden wordt zelfs van je verwacht tijdens je rij-examenen, want als je dit niet doet dan laten ze je net zo makelijk zakken met het commentaar dat je onzeker rijdt. Tis gewoon verkapte belasting voor de lege schatkist. |
Als ik me niet vergis gaat de flitsert pas af bij 57km/h 
Ik rij ook eigenlijk bijna altijd wel te hard... Tenminste, op stukken waar ik vaker kom dan... Als ik t niet ken ben ik toch wat voorzichtiger... Je weet nooit wat voor vreemde bocht of zijstraat je voor je kiezen krijgt... Op de snelweg ben ik er zo een die altijd net een beetje harder rijdt dan de rest.
Ik erger me dan ook dood aan mensen die met 120 op de 2e baan blijven rijden, of mensen die met 122 iemand inhalen die 120 rijdt, mensen die zelfs ONDER de maximumsnelheid rijden (tientallen kilometers soms), en vooral ook mensen die met 60 op de in en uitvoegstrook van de snelweg rijden... levensgevaarlijk... Een keer reed er zelfs iemand met 40 op de uitvoegstrook... Brrr...
En hoe cliché t ook klinkt... Zondagmiddag is een hel Sommige mensen kunnen niet eens behoorlijk sturen, waardoor ze maar even boven op hun rem gaan staan
Waar ik ook niet tegen kan zijn die aso rijdertjes, die niemand de ruimte geven, door rood rijden of geen voorrang verlenen... Je kent t wel...
Verder heb ik nog nooit een bekeuring gekregen... Wel een keertje staande gehouden nadat ik 120 reed waar ik 80 mocht, maar gelukkig hadden ze de kans niet om me te klokken. Ze toonden begrip (midden in de nacht, lege weg), maar verzochten me toch het in het vervolg iets rustiger aan te doen...
Verder niet echt spannende verhalen dus...
En vrouwen die lekker pittig rijden idd _O_ 
|
|
Sep-14-2004 01:27
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 20:11.
Forum Rules: