|
| quote: | Originally posted by Proximus
dbl, du är från götet.. whats the deal med rosa skjortan? 
säg inte att ni måste se ut som brats där med för att hukka brudar ;P |
hehe... dem flesta skulle jag la egentligen tro har det bara för att det e en brat stämpel typ... själv så köpte jag den bara för att jag gillar färgen rosa just nu....
men neee.. många behöver la brat stuket för att fixa brudar... men själv behöver man ju knappast det... e ju så jäkla söt och snäll så.. haha 
jofawe: nääädå.. ehm.. haha.. men ne, faktiskt inte.. men sen oandra sidan så finns ju inte XLNT längre.. e ju Honey nu.. och där har jag däremot varit nån gång 
___________________
Daniel
|