|
Geeuw, wat n dag, 2u slaap gehad, om kwart na 8 men fietske op door de kou , statische elektriciteit aan de poort, joy, ist weer van da buiten adem aan de bushalte: fiets neergepoot, meteen op een stampvolle bus gestapt (close one), koppijn omdat ik t opeens wreed warm kreeg in die bus -> ja, sorry echt géén conditie
Op school aangekomen afspraak met promotor ivm thesis - dat viel wel mee, hier en daar paar kleine opmerkingen. Toen zei hij dat er in de namiddag een seminarie was over 'actieve verpakkingen' waar ik wel aan mocht deelnemen, omdat t met mijn thesis te maken had (hij was t vergeten te zeggen door de examens enz). Ff in boekhandel boek gekocht (regeltechnieken-hoes kwam me bekend voor, maar toch gekocht), boeken verlengd in de bib, en daarna weer terug naar huis met de bus. Fiets op, platte band, zware tas die men schouder gans ontwrichtte tijdens mijn getaffel op weg naar huis. Thuis aangekomen, gans moe en bevroren -> tas koffie gedronken, ff geprobeerd om opt internet te geraken-lukte ni , dan de auto in, terug naar diepenbeek. Druk op de weg, vrachtwagens die mekaar aan 1km/u verschil gaan voorbij steken en zo heel t verkeer ophouden Ik kan niets anders doen als die vrachtwagen volgen, komt er toch ni een jeep in men gat rijden... Achterlijke, ziet die dan niet dat ik zelf ni 'harder' kan
Seminarie gevolgd van half 2 tot kwart voor 5... T was warm in dat lokaal, en ik was moe, dus constant in aant dommelen . Rond half 6 was ik terug in MM, daar nog nr de bib geweest om boeken te verlengen-boete van 12cent (my god -had enkel briefje van 20euro bij, konden ze ni wisselen natuurlijk). Ik dacht al: als die vrouw nu zegt dat ik moet terug komen om die 12 cent te betalen, he.... Maar ik 'mag' t de volgende keer betalen... Thuis aangekomen wat gegeten en half in slaap gevallen voor de tv... Bij johan thuis gezien dat hij tzelfde boek heeft, dus heb ik dat boek voor niets gekocht. Proberen om t maandag terug te geven. En nu heb ik rugpijn en ik ben om één of andere reden not my happy self, dus zal blij zijn als ik straks kan slapen So, sorry mensen, ma ik heb een stressy dag gehad en dit moest er ff uit
Dalek ontstressen-met kaatje eens op stap