Ik kom met Freezel uiteraard En misschien komt @win ook nog mee dacht ik Verder denk ik niet dat er van mijn kant nog vrienden mee komen, aangezien 3 van hen die dag gezamelijk hun verjaardag vieren
grr, 'k kan niet komen, 't was nochtans zoooo perfect, eindlijk eens een zalige feeste met trance (zeldzaam) en dan nog op 5min van men kot en gratis inkom en geen 2.5 euro voor een pint (hoop ek ) en dan nog eens met zalige muziek.
jah, 'k moet dus op weekend naar de ardennen; wel zalig ma dan in een ander weekend
'k zal wel niet zo gemist worden zeker daar ma 'k had toch ook wel eens iederen z'n face willen zien en ge ging me zeker herkennen, 'k ging m'n gf tshirt aandoen
'k vind overigens wel dat de sets moeten opgenomen worden en gehost worden
___________________
Mar-20-2005 22:06
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Hasselt, Belgium
mss nog wel leuk idee, 'k kan laptop meenemen om op te nemen alleszins ...
Mar-20-2005 22:07
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Hasselt, Belgium
mss nog wel leuk idee, 'k kan laptop meenemen om op te nemen alleszins ...
Mar-20-2005 22:07
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Ik pak ook m'n minidisc al zeker mee, dus als Despe ook z'n laptop bij heeft worden de setjes zeker opgenomen!