|
Owkay, hier volgt mijn review dan, ietsje later maar moest werken vandaag
Om 13u20 waren we binnen en hoorden we dat BlackHole en Mainstage nog niet toegankelijk waren. Was wel behoorlijk pissed omdat ik Estuera wou zien. Op naar Q-dance dan maar waar Greg C explosive car tuning speelde , heb dan maar mijn bonnetjes gekocht en verder wat in Kozzmozz gewacht tot de rest openging.
Ben direct naar BlackHole geweest om Fred Baker te zien. Ik kwam binnen toe hij Firewall-Sincere(Pulser Remix) draaide en ik vloog er direct in, maar daarna vond ik hem even minderen ben ik naar Ronald Van Gelderen geweest, die wegens de regen enkel een set voor mij en hooguit 15 anderen speelde . Jonas Steur-Castamara gehoord (zo had ik mijn portie Estuera toch een beetje). Daarna terug naar Fred die voluit ging met onder andere All Of Us. Dit was een zalig moment uit de dag.
Vervolgens nam Eddie Halliwel het over, ben nog 15 minuten naar hem blijven kijken maar daarna trapte ik het af omdat ik eindelijk Ferry 'ns aan het werk wou zien. Hij stelde me gweldig teleur en na 45 minuten ben ik naar de Q-dance geweest. Yoji was bezig en daar was er pas sfeer. Iedereen danste en stampte er maar op los. Zijn samurai en hardstyle disco platen waren leuk om terug te horen.
Na Yoji ben ik blijven plakken in Q-dance omdat er tenminste echt sfeer hing, ook al was het tussen marginalen en gabbers. Yves De Ruyter speelde IMO erg goed ( First Rebirth, Born Slippy, Nobody likes the records that i play, ... ) en daarom heb ik z'n volledige set uitgekeken. Toen Prophet het overnam ging ik terug naar mainstage om te wachten op M.I.K.E aangezien de timetable niet duidelijk was. Heb daardoor nog een uur naar Ghost gekeken en heb me er wel nog geamuseerd, alleen waren de boxen erg slecht.
Om 20u was het dan eindelijk aan the master himself. Jammergenoeg vond ik hem nogal saai in het begin en pas bij Language kreeg hij me in gang. Na een halfuur ging ik weg gaan kijken naar Jon 'O Bir en die was pas echt goed. Eindelijk een deftige tranceset, waar ik eigenlijk al de hele dag op wachtte. Weer een zalig moment dus. dat werd helaas verstoord door "Mister Nice Guy" Fijneman die IMO te snel overnam ...
Cor vind ik nogal een idioot dus ben ik maar naar Luna geweest om nog eens goed te stampen. En daar was er weeral het meeste sfeer. Qua muziek is Blackhole misschien beter, maar qua sfeer tipte er niets aan Q-Dance. De regen deed me zelfs niet zodat ik zeiknat zijn set doorstond. Jammergenoeg draaide Luna maar een uurtje. Ik kan wel begrijpen waarom hij populair is....
Daarna naar Sasha geweest. Die deed me nu eens werkelijk niets. Ik snap niet wat velen er zo goed aan vinden. Daarna naar Armin die IMO de beste set speelde van heel het festival.
Om 00u naar M.I.K.E Only en dat was ook zalig! Zeker strange World met die Outdoor Fireworks was een waardige afsluiter.
Conclusie: Zalig festival, maar qua trance werd ik ietwat teleurgesteld en ben ik meer naar Q-dance overgelopen.
+ Fred Baker
+ Jon 'O Bir
+ YDR & Yoji
+ Q-Dance
+ ARMIN !
+ Hollanders die weten uit hun dak te gaan
- Timetables
- Onderbemande drankservice
- Ferry Corsten
- Mainstage Boxen
- Luie belgenmentaliteit die over het algemeen niet dansen
--- MARK NORMAN WAS GESCHRAPT !! 
Last edited by Push2005 on Aug-15-2005 at 19:16
|