Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

Ik heb me persoonlijk erg goed geamuseerd. Door de problemen met de modder ben ik maar rond 14u40 in de tent van blackhole gehoord. Daar was Fred Baker bezig met zijn set. Die draaide voor mij wel redelijk goed. Daarna was het de beurt aan Ferry Corsten om zijn ding te bewijzen. Ik vond hem eigenlijk veel beter dan verwacht. Zelfs van zijn eigen platen heb ik genoten. Misschien heb ik er ook zoveel van genoten omdat ik dan in het gras lag te chillen en de zon scheen. Dat zijn allemaal elementen die het zoveel beter maken, want in die tenten stond je soms echt op elkaar gedrukt. Rond 17u45 ben ik dan naar blackhole getrokken om daar Mojado live te horen. Die vielen me tegen. De platen die ik kende vond ik goed, degene die ik nog niet kende vond ik eigenlijk niet goed en een uurtje Mojado is toch wat te veel. Een plaat van Mojado in een set vind ik altijd heel goed, maar een hele set met hun platen is blijkbaar niet aan mij besteed. Ik bleef in de blackhole tent en wachtte op jon o'bir. Jammer genoeg heb ik maar het eerste half uur gehoord. Hij speelde namelijk gelijk met M.I.K.E. en heb dan toch maar voor M.I.K.E. gekozen. Alhoewel ik het nu zeer spijtig vind dat ik deze gemist heb. M.I.K.E. heeft voor mij zeer goed gedraaid. Daarna was het de beurt aan Introducing DJ Sasha en Sasha zelf. Deze dj was niet echt aan mij besteed en omdat er op dat moment niet iemand draaide die echt wou zien, heb ik maar wat rondgewandeld en gewacht tot 23u wanneer Armin begon te draaien. Deze heb ik ook maar 1u gezien omdat ik M.I.K.E. live niet wou missen. Armin draaide voor mij erg goed. Zocalo, love theme dusk, around you, ... Daarna M.I.K.E. live die ik zoals verwacht erg goed vond. Een goede afsluiter van Tomorrowland.

M.I.K.E., Armin en Ferry blijven voor mij de beste.
1. Armin van Buuren
2. M.I.K.E.
3. Ferry Corsten

Ik vond het zeer spijtig voor Jonas Steur dat hij niet kunnen draaien heeft zoals het moet. Een zeer spijtig voorval, maar ik hoop Jonas binnenkort nog eens ergens te kunnen horen.

Old Post Aug-15-2005 14:09  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
ferry had ik wel meer van verwacht, achterna gezien geen slechte set, maar zo vroeg op de dag en niet zo veel volk daar, wel jammer

mojado vond ik dus zalig, had ze al live gezien op mayday en weeral maakten ze me helemaal 'mojado'

gelukkig nog armin s'avonds, kvond et 1 van zen beste sets ooit, dat eerste uur was echt goddelijk, had het niet van hem verwacht

Old Post Aug-15-2005 14:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Magistrate
gelukkig nog armin s'avonds, kvond et 1 van zen beste sets ooit, dat eerste uur was echt goddelijk, had het niet van hem verwacht

Thats why he's going to be crowned NR 1
verdient het momenteel meest van al imo
nuja, Tiësto z'n offensief zal stilaan wee beginnen met z'n concertreeksen in de States die, zoals ik net gelezen heb, meest van al stemmen in de poll.

Old Post Aug-15-2005 14:20  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miky
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

hehe spijtig dat gedaan is he mense

Old Post Aug-15-2005 14:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Miky Click here to Send Miky a Private Message Add Miky to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Miky
hehe spijtig dat gedaan is he mense

'k wil idd wel nog een keer, goed uitgerust
spijtig dak net herexamens heb na Mysteryland

Old Post Aug-15-2005 14:25  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Trouwens, wie was die pipo die persé met mijn lief op de foto wou?

Old Post Aug-15-2005 15:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Uuuu people,

ik vond het eerlijk gezegd nogal een trieste bedoening. Paar goede sets gehoord maar dat is het dan ook. Sfeer was er ook niet al te veel, behalve dan imho enkel bij q-dance wat totaal men stijl niet is, toch ben ik daar het meest geweest. Alleen al voor de sfeer en de commerciele hak-set van the dark raver echt lachen die kerel, Yves deruyter kwam dan nog wat mee onnozel staan doen op't podium enzow, ma soit

Over stages/tenten : mja, versuz zag er voor mij 't best uit.
over de rest zwijg ik best.

eten/drinken: mja, redelijk duur, vooral het eten. En veel keuze was er niet natuurlijk, gelukkig was er achteraf nog altijd the good old kebab

Heeft er iemand trouwens nen tracklist van Sven van Hees zijn set ? Die heeft nen tuuuuune gespeeld die ik echt moet hebben !!!! Ben de naam van de track natuurlijk ni gaan vragen met men zatte kl*ten

Trouwens, heeft er iemand van jullie meneer Frank Verstraeten zien hangen in nen ballon ???? Da was voor mij één van de meest ergelijke dingen die dag. Gewoon die kerel zien

conclusie, goe geamuseerd, maar ontgoocheld.

greetz
Greg

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Aug-15-2005 16:41  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by 1Million$shot
Trouwens, heeft er iemand van jullie meneer Frank Verstraeten zien hangen in nen ballon ????

LOL en den bliksem maar niet willen inslagen hé

Old Post Aug-15-2005 16:43  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

aaaaah diene grote met dat godfather t-shirt was de echte godfather van hier... hehe hoe leuk

after party in de pitta en in cafe d'anvers zuigde wel hard.
alle wel goed gelachen in de pitta

Old Post Aug-15-2005 18:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Owkay, hier volgt mijn review dan, ietsje later maar moest werken vandaag

Om 13u20 waren we binnen en hoorden we dat BlackHole en Mainstage nog niet toegankelijk waren. Was wel behoorlijk pissed omdat ik Estuera wou zien. Op naar Q-dance dan maar waar Greg C explosive car tuning speelde , heb dan maar mijn bonnetjes gekocht en verder wat in Kozzmozz gewacht tot de rest openging.

Ben direct naar BlackHole geweest om Fred Baker te zien. Ik kwam binnen toe hij Firewall-Sincere(Pulser Remix) draaide en ik vloog er direct in, maar daarna vond ik hem even minderen ben ik naar Ronald Van Gelderen geweest, die wegens de regen enkel een set voor mij en hooguit 15 anderen speelde . Jonas Steur-Castamara gehoord (zo had ik mijn portie Estuera toch een beetje). Daarna terug naar Fred die voluit ging met onder andere All Of Us. Dit was een zalig moment uit de dag.

Vervolgens nam Eddie Halliwel het over, ben nog 15 minuten naar hem blijven kijken maar daarna trapte ik het af omdat ik eindelijk Ferry 'ns aan het werk wou zien. Hij stelde me gweldig teleur en na 45 minuten ben ik naar de Q-dance geweest. Yoji was bezig en daar was er pas sfeer. Iedereen danste en stampte er maar op los. Zijn samurai en hardstyle disco platen waren leuk om terug te horen.

Na Yoji ben ik blijven plakken in Q-dance omdat er tenminste echt sfeer hing, ook al was het tussen marginalen en gabbers. Yves De Ruyter speelde IMO erg goed ( First Rebirth, Born Slippy, Nobody likes the records that i play, ... ) en daarom heb ik z'n volledige set uitgekeken. Toen Prophet het overnam ging ik terug naar mainstage om te wachten op M.I.K.E aangezien de timetable niet duidelijk was. Heb daardoor nog een uur naar Ghost gekeken en heb me er wel nog geamuseerd, alleen waren de boxen erg slecht.

Om 20u was het dan eindelijk aan the master himself. Jammergenoeg vond ik hem nogal saai in het begin en pas bij Language kreeg hij me in gang. Na een halfuur ging ik weg gaan kijken naar Jon 'O Bir en die was pas echt goed. Eindelijk een deftige tranceset, waar ik eigenlijk al de hele dag op wachtte. Weer een zalig moment dus. dat werd helaas verstoord door "Mister Nice Guy" Fijneman die IMO te snel overnam ...

Cor vind ik nogal een idioot dus ben ik maar naar Luna geweest om nog eens goed te stampen. En daar was er weeral het meeste sfeer. Qua muziek is Blackhole misschien beter, maar qua sfeer tipte er niets aan Q-Dance. De regen deed me zelfs niet zodat ik zeiknat zijn set doorstond. Jammergenoeg draaide Luna maar een uurtje. Ik kan wel begrijpen waarom hij populair is....

Daarna naar Sasha geweest. Die deed me nu eens werkelijk niets. Ik snap niet wat velen er zo goed aan vinden. Daarna naar Armin die IMO de beste set speelde van heel het festival.
Om 00u naar M.I.K.E Only en dat was ook zalig! Zeker strange World met die Outdoor Fireworks was een waardige afsluiter.

Conclusie: Zalig festival, maar qua trance werd ik ietwat teleurgesteld en ben ik meer naar Q-dance overgelopen.

+ Fred Baker
+ Jon 'O Bir
+ YDR & Yoji
+ Q-Dance
+ ARMIN !
+ Hollanders die weten uit hun dak te gaan

- Timetables
- Onderbemande drankservice
- Ferry Corsten
- Mainstage Boxen
- Luie belgenmentaliteit die over het algemeen niet dansen

--- MARK NORMAN WAS GESCHRAPT !!

Last edited by Push2005 on Aug-15-2005 at 19:16

Old Post Aug-15-2005 19:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Op die fotos te zien was het niet echt een succes dan?
Je ziet daar hoogstens 400 man staan?
Schijn bedriegt?

Old Post Aug-15-2005 19:06  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by pooley
Op die fotos te zien was het niet echt een succes dan?
Je ziet daar hoogstens 400 man staan?
Schijn bedriegt?

Denk dat ze van de opkomst voor de eerste editie niet echt mogen klagen. Mainstage was wel nooit goed gevuld, niet echt een goeie programmatie voor in België. Enja er was ook de factor van het weer. Een bui nu en dan lokte vele mensen weer de tenten in.

Old Post Aug-15-2005 19:08  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance with Electric Guitar [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpooky - "Belong" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:42.

Forum Rules: