moest ik niet met thunderbird werken zou ik het onmiddelijk proberen
en @ config... ik heb er idd echt geen zin in.
Ik dacht dat cygnus daar iets over gepost had? Dus Benny als je er nog eens bent
Nov-20-2006 20:32
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Dj LPG
moest ik niet met thunderbird werken zou ik het onmiddelijk proberen
en @ config... ik heb er idd echt geen zin in.
Ik dacht dat cygnus daar iets over gepost had? Dus Benny als je er nog eens bent
wel 'k heb die spamfighter geïnstalleerd, werkt ook goed, ge kunt u spams op een blacklist zetten dat ze zo niet meer binnen komen
Nov-20-2006 20:35
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by domineesje
wel 'k heb die spamfighter geïnstalleerd, werkt ook goed, ge kunt u spams op een blacklist zetten dat ze zo niet meer binnen komen
welja maar die werkt enkel met outlook express en ik werk dus met mozilla thunderbird... Daar zit een spamfilter in, ma ik zou ze dus liever gewoon helemaal niet meer krijgen indien mogelijk en ik dacht dat cygnus daar een oplossing voor had
Nov-20-2006 20:49
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
welja maar die werkt enkel met outlook express en ik werk dus met mozilla thunderbird... Daar zit een spamfilter in, ma ik zou ze dus liever gewoon helemaal niet meer krijgen indien mogelijk en ik dacht dat cygnus daar een oplossing voor had
norton antispam doet toch ook zijn werk niet goed hoor, juist maar in 't foldertje zetten, maar verder niets
Nov-20-2006 20:51
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Ik gebruik MailWasher. Ge start dat op, dat haalt een lijst binnen van al uw mails en stelt zelf voor welke verwijderd worden en welke niet. Nadat ge het lijstje vlug hebt nagekeken klikt ge op Process Mail, waarna de spam wordt verwijderd en uw mailclient (Outlook/Thunderbird/...) wordt opgestart.
Naast gewoon verwijderen kunt ge de mail ook bouncen. Dat houdt in dat ge een fake melding naar de spammer stuurt dat uw adres niet bestaat. Of dat uw mailbox echt spamvrij kan maken betwijfel ik tbh.
Nov-20-2006 21:22
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
thx, ik zal het eens proberen eh
Nov-20-2006 21:24
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
ik heb een probleem dat verschillende programma's niet weer willen opstarten. Eén daarvan is mijn zone alarm anti virus die normaal start bij het opstarten. Een ander is mijn itunes. Dit kan ik alleen open krijgen door foxytunes van firefox te gebruiken.
Ook iemand al gehoord van het trojaans paard "Renos". Omdat mijn virusscanner niet opstart komt dit elke keer binnen als ik connectie maak. Ik krijg het wel weg met windows defender maar dan moet ik die elke keer laten lopen.
Wat mij dan nog het meest irriteert is die mededeling die ik krijg als mijn pc infected is. Om de zoveel seconden echt irritant.
Originally posted by djcresto
ik heb een probleem dat verschillende programma's niet weer willen opstarten. Eén daarvan is mijn zone alarm anti virus die normaal start bij het opstarten. Een ander is mijn itunes. Dit kan ik alleen open krijgen door foxytunes van firefox te gebruiken.
Ook iemand al gehoord van het trojaans paard "Renos". Omdat mijn virusscanner niet opstart komt dit elke keer binnen als ik connectie maak. Ik krijg het wel weg met windows defender maar dan moet ik die elke keer laten lopen.
Wat mij dan nog het meest irriteert is die mededeling die ik krijg als mijn pc infected is. Om de zoveel seconden echt irritant.
en stel eventueel in dat hij op virussen moet scannen door de proefversie van NOD32 te installeren (gewoon aanklikken bij opties en alles gaat vanzelf)
en stel eventueel in dat hij op virussen moet scannen door de proefversie van NOD32 te installeren (gewoon aanklikken bij opties en alles gaat vanzelf)
hitman pro das veel te zwaar man.
Vermoed wel niet dat ik voor de rest met spyware zit. Doe regelmatig controles met verschillende programma's.