|
| quote: | Originally posted by domineesje
duurt me alleen te lang, that's the point
gij trekt niet aan laatste einde ze |
Ik wil ook helemaal ni aan één of ander langste eind trekken. 
Het is hier misschien wat uit de hand gelopen, en mijn commentaar was helemaal niet zo hard bedoeld als sommigen het interpreteren. Ik blijf erbij dat ge het had kunnen verwachten dat het wel zo lang zou kunnen duren. En ik snap dat het wel moeilijk is om die space zo lang te onderhouden, maar ik vind gewoon dat je daar nu wat te laat mee afkomt. We zitten nu gewoon te ver om alles weer af te blazen, en je zou toch zelf ook niet willen dat we nu alles terug opnieuw moeten laten beginnen?
Maja, is het nog doenbaar voor u om die ftp nog een paar weken te onderhouden? As dat niet zo is moeten we zo snel mogelijk andere space vinden hé, that's all...
___________________
www.dj-vega.net
|