Wat versta je onder retro, elof ? Die hardere retro zoals the house of house / first rebirth enzo... Of retro (= oudere) trance zoals Fire & Ice ?
Een paar Fire & Ice platen zouden anders wel nog eens leuk zijn om terug te horen
Jul-29-2006 20:27
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Ik hoop op 'Extreme' retro, de trance uit de periode 1993-2001.
Voor het hardere werk zal YDR wel zorgen.
Jul-29-2006 20:32
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by dj Elof
Om een paar mensen de "ontgoocheling" te besparen... ik heb de eer om de mainstage te openen, maar dit zal met een "electro set" zijn.
Welke ontgoocheling?
Btw, ik had het van de week over een nieuwe timetable. Deze staat ook op het forum van Elof: Link Welke zou nu de juiste zijn?
Jul-29-2006 20:39
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by dj Elof
Om een paar mensen de "ontgoocheling" te besparen... ik heb de eer om de mainstage te openen, maar dit zal met een "electro set" zijn. Na overleg met het ID&T management werd beslist dat dit een ideale gelegenheid is om dit genre op dat uur te plaatsen.
Sommigen hebben het wellicht al gemerkt, maar ook ik moet meegaan met mijn tijd. Sinds een goed jaar heb ik electro ontdekt en het genre ligt mij enorm goed. Trance will never die, maar electro komt er voor mij zeker en vast bij. En dan nog liefst van die raw edged electro (voor de niet-kenners: "ah zo van die liekes met nen vettigen bas en kettingzaag melodietjes" )
Als er een genre is dat ik tegenwoordig weet te apprecieren buiten trance, dan is het zeker en vast die electro-sound. Zal dus zeker en vast een kijkje komen nemen.
Jul-29-2006 21:22
Devilex
Think About The Way
Damn ik verveel mij, da het maar rap morgen is ze
Jul-29-2006 21:55
christina
Registered: Jan 2006
Originally posted by Devilex
Damn ik verveel mij, da het maar rap morgen is ze
echt he
same here
Jul-29-2006 21:58
Devilex
Think About The Way
quote:
Originally posted by christina
echt he
same here
Zo om de minuut alle fora is checken of er geen nieuwe posts zijn
En er is bijna geen kat online op msn
Jul-29-2006 22:02
christina
Registered: Jan 2006
veel mensen gaan weg dan
en nu zijn er ook nog is een deel op vakantie wss...