|
| quote: | Originally posted by Bertn
voor de leden in mijn poule:
antwoorden sturen naar beernaertbert at gmail dot com. al de rest ontvang ik vaak niet (dus zeker geen msnboodschappen en zo, want der zitten hier meerdere mensen op mijn pc die dat gewoon wegklikken ) |
Idem, maar dan naar jasper(punt)bellefroid(at)gmail(dot)com
Geen PM's aub, en liefst voor zondag 20u! Als het echt niet gaat, laat me dat dan tenminste ook weten 
___________________
www.dj-vega.net
|