Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06.12.2008] Eddie Halliwell @ Le Queen, Paris
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
KLH
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2008

Pas de "Murder was the bass" (dommage)

En tout cas depuis que Monsieur Tony Gomez a pris le Queen on sent que c'est un retour aux "people" (certainement pour ramener une fréquentation qui faisait défaut au Club depuis qq mois) et la sélection à l'entrée est de plus en plus hard.
Pas surprenant que les Djs bookés soient obligés de jouer Soft (les tranceux tout du moins) pour plaire au plus grand monde.

Old Post Dec-08-2008 18:56  France
Click Here to See the Profile for KLH Click here to Send KLH a Private Message Add KLH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

Ouai. Bah, si ca s'arrête à une histoire de fringue, osef, suffit de prévoir (j'me suis bien mise en talons aiguilles dans la file d'entrée , comme il a été dit, ils vont pas matter la marque ni le prix de tes fringues, juste l'allure. Tout est apparence, c'est pas nouveau, on l'sait, on deal avec et basta.

@d&b : vi j'pense aussi que j'm'en serais souvenu, mais sait-on jamais. En tout cas, j'ai hâte de le revoir !

Old Post Dec-08-2008 19:03  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vocalAddict
tranceaddict

quote:
Originally posted by ponsshin

- Aline qui me dit que j'ai 13 ans sur ma photo de facebook
.

mdrr mais non je t'ai dit que tu en fesais 31 !!

(non je n'ai pas retrouvé mon mdp migoa mh)

Old Post Dec-08-2008 19:04  France
Click Here to See the Profile for vocalAddict Click here to Send vocalAddict a Private Message Visit vocalAddict's homepage! Add vocalAddict to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Mat ton zip ne se désarchive pas

quote:
C:\Documents and Settings\Shinji Pons\Desktop\photos queen\TAFR team.rar: L'archive est d'un format inconnu ou est endommagée

Vous avez eu le même probléme?

Old Post Dec-08-2008 19:06  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by KLH
Pas de "Murder was the bass" (dommage)

En tout cas depuis que Monsieur Tony Gomez a pris le Queen on sent que c'est un retour aux "people" (certainement pour ramener une fréquentation qui faisait défaut au Club depuis qq mois) et la sélection à l'entrée est de plus en plus hard.
Pas surprenant que les Djs bookés soient obligés de jouer Soft (les tranceux tout du moins) pour plaire au plus grand monde.

ah ben vi c'est sûr que si il devait jouer soft il allait pas le jouer le MWTB

Old Post Dec-08-2008 19:06  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by ponsshin
Mat ton zip ne se désarchive pas

Vous avez eu le même probléme?

Oui

Old Post Dec-08-2008 19:07  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
(j'me suis bien mise en talons aiguilles dans la file d'entrée)

Que d'acrobaties !!!

Old Post Dec-08-2008 19:07  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

quote:
Originally posted by vocalAddict

Désolé, j'ai tellement l'habitude que les gens me disent le contraire!
Content de t'avoir vu en tout cas

Old Post Dec-08-2008 19:10  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by vocalAddict

Genre

Poussin gagne 25 ans et passe au statut CHAPON sans passer par la case Coq

Old Post Dec-08-2008 19:17  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Originally posted by severnayaprods
Genre

En attendant la petite sur son banc je suis pas sur que c'était une poule

Old Post Dec-08-2008 19:22  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vocalAddict
tranceaddict

quote:
Originally posted by severnayaprods
Genre

Mais si sur ses photos facebook je l'ai pris pour un "vieux " (j'ai bien mis des guillemets à vieux pour ne pas recolter les colères de certains.. on sait jamais )

Old Post Dec-08-2008 19:22  France
Click Here to See the Profile for vocalAddict Click here to Send vocalAddict a Private Message Visit vocalAddict's homepage! Add vocalAddict to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KLH
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2008

Moi j'ai même pas vu Aline

Old Post Dec-08-2008 20:06  France
Click Here to See the Profile for KLH Click here to Send KLH a Private Message Add KLH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06.12.2008] Eddie Halliwell @ Le Queen, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome melodic track, need id... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRMB - "Redemption 2.0" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:08.

Forum Rules: