|
|
|
|
 |
|
 |
 |
ryo
oyr

Registered: Jan 2002
|
|
|
Ik vond het wel een geslaagd feest, helaas meeting gemist, daarna nog wat rondgekeken of ik mensen herkende, maar aangezien ik niet echt iemand ken van TA werd dat een beetje moeilijk. Eerste keer SK vond ik echt goed! Beste set van de avond naar mijn mening, heerlijke opbouw en zoals hier al eerder vermeld, toegankelijker dan ik had verwacht. Grootste teleurstelling uiteraard PvD, nou ja GEEN PvD... Tiesto draaide wel oke, niet echt fantastisch, maar goed genoeg vond ik. Michel de Hey, mwah mwah, niet echt mijn favoriete muziek, die gast in de kleine zaal die afsloot was wat leuker naar mijn mening. De wc's, tja, tis al genoeg gezegd hier, dat was echt een geweldig succes, ik was eerst naar die bij de ingang gegaan, maar die rij was me toch wat lang, er lagen er nog 2 naast de gang richting kleine zaal ongeveer, daar viel het wel mee toen ik ging, waren er wel maar 2, 1tje zonder licht, dus constant deur open, dus alleen door heren gebruikt, die andere, nou het zag er niet echt meer fris uit, maar wat wil je ook anders. Het publiek, tja, voor het grootste gedeelte vond ik het wel oke, lopen altijd paar van die figuren rond waar je van zegt, waarom. Gelukkig niks meegekregen van vechtpartijen of flauwvallen, dus dat viel ook weer mee. Geluid vond ik wel lekker, zolang je tussen de boxen bleef, werd wel aardig wat gerookt kweet niet of dat toevallig iemand van TA was die me een joint aanbood, maar in dat geval: bedankt! maar ik rook niet enzo Al met al vond ik het een geslaagd feest, zeker gezien het feit dat we 3 gratis kaartjes hadden, totaal 7 uur in de trein gezeten, met 7 keer overstappen, maar ik vond dat het wel waard 
|
|
Nov-10-2002 17:35
|
|
|
 |
 |
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
|
|
|
zo, ik ben met 45 minuten vertraging ook weer op me kamer aangekomen...
Ik vond het wel een gaaf feessie, en zeker met alle TA's erg gezellig!! Ik noem een Smirnoff...
Echt zwaar kut dat Pvd niet kwam opdagen, maar dat spreekt voor zich en over de WC hoeft ook niets meer gezegd te worden, behalve dat er een of andere bezopen delftenaar me bijna begon te slaan mdat ik niet keihard hand in hand met em wilde zingen tussen alemaal haagse hopjes, om het maar even zo te noemen...
Het was lichamelijk niet zon best feest voor me, k had last van een blaar op me linkervoet, en ik was al moe en ziek, dus er ging zo nu en dan wat langs me heen, zoals Iris die heel vriendlijk hallo zegt, en ik met me botte knar reageer met "en jij bent?"...kon beter dus, net als Odyne, ik ben van plan om de volgende keer iig meer tegen je te zeggen dan alleen "we gaan dervandoor..". maar goed, tot zover me sociale blunders, ik heb het erg naar me zin gehad met de TA's, tis net een grote familie...(bladiebla cliche cliche.. )
De terugreis viel me echt heel erg mee, ik was al om half negen thuis, in tgenstelling tot de normale 10 tot 12 uur, maar dat kwam naturlijk door de locatie...
en idd, zoals lex het zei:
Verwacht: 9
Rèeëéel: 7
Nov-10-2002 17:54
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
keej nu komt dus mijn verlag! 
ik vertrok om 20.00 uur met de bus naar de trein, met de trein naar utrecht waar ik nog net op de trein naar den haag kon springen (leuke spanning met magrec die door telefoon schreeuwt dat ik in de trein moet springen! 
toen den haag centraal, staat grote groep mensen, en herkende party hardy .. bleek grote groep Ta's te zijn.. geplant?
naar statenhallen, kleine rij.. eff ook nog kaartje voor bazz gehaald. en munten halen.
ik had dus best wel mazzel, ik geef 10 euro en zeg dat ik nog 10 euro wil bij pinnen. veel gehannes.. krijg ik 25 munten in mijn handen geduwd! 
toen eff lekker wezen spacen op sander k. heerlijke set! grote groep ta's bij elkaar was ook erg vet!!! (grootste pro van de avond!) echt iedereen ging helemaal los op sunshine van thomas en filderheadz, niet meer normaal!!!
toen grote terleur stelling dat paul van dyk nie kwam.. tiesto zette een redelijk goede set neer. meestal goed gemixed, verbaasde mij eigenlijk! 
toen nog michel de hey, stuk gezien.. toen naar huis gegaan.,. alleen geen treinen tussen, tilburg en eindhoven . kwam ik aan op centraal. geen bussen naar mijn kamer (zou een uur moeten wachten) dus ben ik met grote tas en al naar huis gaan lopen (40 minuten! )
leukste vand eavond was zeker de grote meeting van ta's (de officieele meeting's (hij was blijkbaar op 12 en half 1 
) was kleiner). veel vette lui ontmoet, ben van grootste deel weer echte naam vergeten (voeg me eff toe msn ofzo, [email protected])..
veel lol met tijs08 en jappio, vrouwtjes spotten en fotos maken (was daar erg goed in, heb voor dancetrend, marcello, jp veel fotos lopen maken! ), te'alk goede gozer, veel mee lopen lullen! arnhem crew marcello, flipper en odyne.. was gezellig, veel lol, lekker gedanst! nog eff gepraat met donna en eye-riz, en vele andere ta's!! btw misschien kwam ik dronken over (Dat was ik ook) maar normaal ben ik echt een normale gozer hoor! 
alle ta's die ik heb gezien: suez, dj lex, magrec, little theseus, eye-riz, donna, rv, trancefool, jp, netx and manu (nice seeing you two! ), optimus, jappio, tijs08, total woot (+maat die 2 dagen ta is.. jaja heb het onthouden), odyne, marcello, flipper, petrus, dj bazz, dancetrend, three one three (zo iets), leander, basd, te'alk, en nog meer als ik die vergeten mag zijn! 
TA's het was een vet feest, mede dankzij jullie, BREEEZAAAHHH! 

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
Last edited by TimeportE on Nov-10-2002 at 18:09
|
|
Nov-10-2002 18:02
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
ryo
oyr

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Shadow
Dus weten jullie nog wat nummers die hij gedraaid heeft. |
Uit m'n hoofd: umek - gatex, tiesto - lethal industy, green martian - wizardry, accadia - blind visions, tomcraft - loneliness, mark norman - faith, viframa - crystalle, andain - summer calling airwave rmx, d*note - shed my skin airwave rmx, plastic boy - silverbath, nightvision - believin, yahel - sugar 1, cj bolland - the prophet,komakino - man on mars, tiesto - urban train. Das het wel voor zover ik me kan herinneren van wat ik kende.
Grtz
|
|
Nov-10-2002 20:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:26.
Forum Rules: