|
keej nu komt dus mijn verlag! 
ik vertrok om 20.00 uur met de bus naar de trein, met de trein naar utrecht waar ik nog net op de trein naar den haag kon springen (leuke spanning met magrec die door telefoon schreeuwt dat ik in de trein moet springen! 
toen den haag centraal, staat grote groep mensen, en herkende party hardy .. bleek grote groep Ta's te zijn.. geplant?
naar statenhallen, kleine rij.. eff ook nog kaartje voor bazz gehaald. en munten halen.
ik had dus best wel mazzel, ik geef 10 euro en zeg dat ik nog 10 euro wil bij pinnen. veel gehannes.. krijg ik 25 munten in mijn handen geduwd! 
toen eff lekker wezen spacen op sander k. heerlijke set! grote groep ta's bij elkaar was ook erg vet!!! (grootste pro van de avond!) echt iedereen ging helemaal los op sunshine van thomas en filderheadz, niet meer normaal!!!
toen grote terleur stelling dat paul van dyk nie kwam.. tiesto zette een redelijk goede set neer. meestal goed gemixed, verbaasde mij eigenlijk! 
toen nog michel de hey, stuk gezien.. toen naar huis gegaan.,. alleen geen treinen tussen, tilburg en eindhoven . kwam ik aan op centraal. geen bussen naar mijn kamer (zou een uur moeten wachten) dus ben ik met grote tas en al naar huis gaan lopen (40 minuten! )
leukste vand eavond was zeker de grote meeting van ta's (de officieele meeting's (hij was blijkbaar op 12 en half 1 
) was kleiner). veel vette lui ontmoet, ben van grootste deel weer echte naam vergeten (voeg me eff toe msn ofzo, [email protected])..
veel lol met tijs08 en jappio, vrouwtjes spotten en fotos maken (was daar erg goed in, heb voor dancetrend, marcello, jp veel fotos lopen maken! ), te'alk goede gozer, veel mee lopen lullen! arnhem crew marcello, flipper en odyne.. was gezellig, veel lol, lekker gedanst! nog eff gepraat met donna en eye-riz, en vele andere ta's!! btw misschien kwam ik dronken over (Dat was ik ook) maar normaal ben ik echt een normale gozer hoor! 
alle ta's die ik heb gezien: suez, dj lex, magrec, little theseus, eye-riz, donna, rv, trancefool, jp, netx and manu (nice seeing you two! ), optimus, jappio, tijs08, total woot (+maat die 2 dagen ta is.. jaja heb het onthouden), odyne, marcello, flipper, petrus, dj bazz, dancetrend, three one three (zo iets), leander, basd, te'alk, en nog meer als ik die vergeten mag zijn! 
TA's het was een vet feest, mede dankzij jullie, BREEEZAAAHHH! 

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
Last edited by TimeportE on Nov-10-2002 at 17:09
|