Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Vad ska du med en mall till? Latmask! Hur svårt kan det vara att slänga ihop en hemsida? Tanka hem en 30-dagar trial på Dreamweaver MX - sen är det bara att sätta sig ner och snickra. Mor min skulle kunna göra en hemsida i Dreamweaver.
Nu var det ju så att Gylle frågade efter mallar, å då får han svar på det www.freewebtemplates.com - Verkade rätt så vettig... (popup varning)
Tror att han känner till det där med Dreamweaver Laszlo
Apr-06-2004 06:13
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
quote:
Vad ska du med en mall till? Latmask!
hehe, jag är inte så duktig på Html å jag tycker frontpage verkar lite lamt.. så, jag tänkte ta en liten genväg=)
quote:
Tror att han känner till det där med Dreamweaver Laszlo
bara lite.. har inte testat..... men ska göra det nu...hmm Dreamweaver MX... vilken version ska jag skaffa??? eller MX kanske ÄR en version???
Apr-06-2004 15:39
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by GyLLe
hehe, jag är inte så duktig på Html å jag tycker frontpage verkar lite lamt.. så, jag tänkte ta en liten genväg=)
bara lite.. har inte testat..... men ska göra det nu...hmm Dreamweaver MX... vilken version ska jag skaffa??? eller MX kanske ÄR en version???
MX ÄR en version
Finns nog MX 2004 också har jag för mig...
Apr-06-2004 15:41
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
quote:
Finns nog MX 2004 också har jag för mig...
jepps de gör det.. *host* lasseman skickar nu!!! *host*
Apr-06-2004 15:43
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Yupp. Stämmer fint. Det finns två MX versioner, den första är bara MX - tror det är version 6.0 - släpptes 2003, och den senaste är MX 2004. Version 7.0