Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Zooo...dat was wel ff een relaxed feestje
En nog een paar TA'ers tegengekomen, basvh, snitz en HBtje...leuk jullie weer eens gezien te hebben...

Pluspunten:
- niet te warm
- niet te druk bij eten/drinken
- er hing wel een relaxte sfeer

Maar toch wel een klein aantal minpuntjes:
- eeuwig ergens in een te volle gang gelopen
- slecht aangegeven waar wat is
- aanntal mensen naast me in elkaar zien zakken.... K.O. dus, EHBo enzo erbij... hopen dat ze t overleefd hebben...
- overstromende wc's

En nu ga ik pitten

Old Post Dec-21-2003 09:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

ff kort

IC was weer extreem vet
en de Montana Mix van Traffic is ziekelijk vet!!

Extreem goeie afsluiter van Tiesto zn set

[edit]
weet iemand trouwens welke enorm zieke bootleg/remix van Seven Nation Army gedraaid werd door Picotto... de hele zaal ging daar fucking plat op!!
Die plaat MOET ik echt hebben hehehe
Nu slapen trustuuuuuuuuh
[/edit]

Last edited by Glaniskanis on Dec-21-2003 at 10:25

Old Post Dec-21-2003 10:06 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Iemand nog remy of lucien foort gezien?
Zal wel niet druk geweest zijn in de prog hal.
Laatste keer vermoed ik ook op innercity

Hoorde coolio ook nog op de radio

Old Post Dec-21-2003 10:31  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

MAURO PICOTTO
TIESTO
SVEN VATH
PAUL VAN DYK

jaja het was g0dverred0mme te vet

en nu slapen

Old Post Dec-21-2003 11:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Glaniskanis
[edit]
weet iemand trouwens welke enorm zieke bootleg/remix van Seven Nation Army gedraaid werd door Picotto... de hele zaal ging daar fucking plat op!!
Die plaat MOET ik echt hebben hehehe
Nu slapen trustuuuuuuuuh
[/edit]

ben er niet geweest, maar zal vast de chris liebing remix/bootleg/whatever zijn geweest

Old Post Dec-21-2003 12:52  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

oh en tin heeft wederom bewezen op dit feest dan hij een SL3T is!

Ga eens dood!

Old Post Dec-21-2003 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Zijn weer leuke verslagen die zo voor de avond 4-daagse kunnen gelden

EHBO vol met ppl met blaren op hun poten zekah?:P

Old Post Dec-21-2003 13:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Meer blaren op de tong gok ik

Wat een kutfeest zeg. Ga je voor 1 act er naar toe mis je hem
Coolio dus mooi ff helemaal misgelopen

Maar ff serieus, wat een super vet feest zeg Voor mij toch wel weer 1 van de betere van het jaar. Heb me echt van minuut 1 vrijwel geen minuut verveeld.
Was met Jasper naar dit feestje en vond het super gezellig weer Jasper! Heb het erg gezellig gehad (openstaande handsmilieopweetikveelwatvoorsite) We begonnen om een btje in te komen met Joop en die plezierde ons met wat goeie trance en hardtrance tracks. Mooie zaal ook, die de vorm had van een klein stadium van een middelgrote amateurclub ofso. 3 gave tribunes, waar je ff lekker kon chillen. Dat deden we dus ook eerst ff, want niet gelijk all the way gaan natuurlijk Even rustig inkomen. Na een tijdje toch de dansvloer opgegaan en na de nodige biertjes even van zaa gewisseld
Het was de beurt aan Mauro Picotto. Deze Italiaanse technoheld () wist mij goed te vermaken met zijn set. Hoorde een paar heerlijke nummers, waar ik alleen die White stripes van herkende, omdat ik hem vorige week bij Sasha ook al gehoord had en omdat Tiesto hem ook ergens gedraaid had volgens mij. Erg vette plaat iig! (of cd) Lachen dat we bij toeval ook al half TA daar tegen kwamen. Eerst Smirnoff en toen we aan het banjeren waren naar zijn vrienden ook nog Optimus, Theseus en Franzelare. Alle gekheid op een stokje omschrijft deze meligheid nog niet half, dus het was weer dolletjes! Voor de rest was het allemaal hetzelfde, elke plaat was namelijk toch wel een technoplaat, dus zijn we na een uurtje ofso richting de main gelopen.
Daar zou namelijk Tiesto gaan beginnen We wilden toch even iets ervan meemaken en hadden gezegd als het te druk word dat we zouden gaan. Nou het was wel druk, maar vond het lang niet zo druk als vorig jaar en ik denk dat ik op ongeveer dezelfde afstand stond. Nou tracks ga ik niet noemen, want de kans dat ik fout zit is vrij reeel en waarschijnlijk staat de tracklist al in het tracklistingforum Heb iig Love is gonna save us gehoord, wat echt een hoogtepunt van de avond was. Vind dit zo'n topplaat op het moment! Tiesto was zichzelf en draaide een erg lekkere, voorspelbare set met zijn typische trancertjes erin. En wat gaat de tijd dan toch hard, want na Tiesto was het al half 4 en wisten we eigenlijk niet zo goed wat te doen, want er was op dat moment niet veel bijzonders meer. Beetje bij Sven Vath lopen hangen en later maar even gaan zitten bij Johan Gielen. Dat was meer voor het zitten dan voor Johan Gielen, want hij viel weer tegen. Die jongen moeten ze volgend jaar ook maar eens gaan passeren. Lastig om nee te zeggen tegen Johan natuurlijk, onze Belgische Beer, maar wordt nu toch wel een keertje tijd. Nou na wat heen en weer geloop weer aangekomen bij de nain waar een Duitser ons met seine Musik geil musse machen!
Is hem jammer genoeg niet gelukt want hij draaide maar een bij elkaar geraapt zootje. Eerst Holding into nothing en dan weer veel hardtrance wat ik op dat moment niet echt kon waarderen. Maar naar huis gaan was geen optie in principe, dus zijn we maar bij Jean gaan lachen. Want dat is gewoon Cabaret natuurlijk, een one-manshow. Wat een gast blijft het toch. Best leuke platen zo af en toe, maar inmixen bijvoorbeeld, wat een drama. Als je een kleuter ipv ze zandkasteeltje twee platen zou geven zou hij ze nog btr inmixen waarschijnlijk. Jean laat ze niet door elkaar lopen, maar knalt de ene er gewoon IN en de andere er in 1 keer UIT. Echt een hoogstandje!
Nou tegen kwart voor 7 maar richting huis gegaan, want de feestvreugde was na het Jeandrama ver te zoeken Al met al een hele geslaagde editie van IC. Heb de djs die ik wilde horen heb ik gehoord en ze vielen op PvD na niet tegen. Erg lekkere editie weer en nog veel mensen van TA gesproken eigenlijk. Alleen meeste erg kort
Dat was hem dan partyreport 12,349. Ik hoop dat jullie vinden dat jullie tijd nuttig besteed is door het lezen van andermans ervaring en dat het een les voor de toekomst mag zijn dat massale feesten en een goed feest best nog bij elkaar kunnen passen

Old Post Dec-21-2003 14:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
...... Maar naar huis gaan was geen optie in principe,.....

en in Amsterdam?

maar lache report Lex! Volgens mij ben je nog in een heerlijke lollige/melige-fase whehe

Sasha!

Old Post Dec-21-2003 14:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Partyhardy!
en in Amsterdam?

maar lache report Lex! Volgens mij ben je nog in een heerlijke lollige/melige-fase whehe

Whehe ja en heb zelfs nog geslapen ook, als me ouders al weggeweest waren had ik nog ff een cdtje opgezet denk ik. Heerlijk nachillen

Old Post Dec-21-2003 14:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
Whehe ja en heb zelfs nog geslapen ook, als me ouders al weggeweest waren had ik nog ff een cdtje opgezet denk ik. Heerlijk nachillen

haha mooi zo Lex! heerlijk!

Sasha!

Old Post Dec-21-2003 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ROFL
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by magrec
Iemand nog remy of lucien foort gezien?
Zal wel niet druk geweest zijn in de prog hal.
Laatste keer vermoed ik ook op innercity

Dat zit er dik in. Als je ziet in wat voor 'zaaltje' ze waren gepropt. Bijna beledigend voor een dj als Lucien Foort.

Voor de rest was de Club zaal ook zo ziekelijk klein. En (daarom)warm. Het zijn wel de twee stijlen die een beetje té veel terrein verliezen op het moment bij IC, want zo blijft er volgend jaar idd niets meer over.

Verder was het bij Tiësto echt niet te harden. We hebben het even geprobeerd, maar na 5 minuten billen knijpen in de drukte ben je het ook zat. Serieus was het echt ziekelijk. Later bij Sven Väth was het zo veel malen rustiger dat Tiësto op IC nog maar eens onderstreept hoe gigantische hype de man op het moment is. Terwijl Väth voor mij echt de set van de avond draaide. Heerlijke diepe techno. Bijna twee uur lang staan genieten.

Andere dj's die het ook goed deden: Mauro Picotto was echt superdesuper relaxt weer om een keer te horen. Dave Clarke kicked ass voor het zoveelste jaar op rij.

Paul van Dyk viel me trouwens nogal tegen met al zn hardtrance.

Opzich wel een leuk feest, met een onderstreping dat je (extreme) drukte niet kán voorkomen, zoals ID&T in gedachte had, maar dat het op het moment dat Tiësto draaide in de andere zalen wel lekker vertoeven was.

Old Post Dec-21-2003 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for ROFL Click here to Send ROFL a Private Message Visit ROFL's homepage! Add ROFL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Niemand bij techno dj's weze kijken (nee geen King TMF Picotto)?
ben reuze benieuwd hoe die het gedaan hebben.
laterzzz

Old Post Dec-21-2003 15:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

zooo kom net m'n bed uitgerold na m'n eerste grote feest! en het was echt super-, supercool!

we kwamen al vroeg aan, rond tienen, en we waren n beetje zenuwachtig vanwege het leeftijdsgebeuren. we waren toen met z'n 3en, een van 16 en twee van 17. de leeftijd bleek echter geen enkel probleem, we konden gewoon doorlopen. toen het eerste uur eerst ff alle zalen doorlopen om te kijken hoe alles in elkaar zat enzo. om 11 uur belde een andere vriend die uit zwitserland kwam dat ie er aankam, dus wij richting ingang. stonden we daar n uur voor lul, hij kwam pas om 12 uur binnen.
anyway, toen naar mauro picotto. dat was zeker ok, een erg lekkere opwarmer! daar bleven we tot 1.15 ongeveer, want omdat dit ons eerste feest was wouden tiesto wel ff goed zien natuurlijk! we waren alleen niet de enigen en toen de set begon kwamen we pas aan en was nog twee mensen kwijtgeraakt ook, maar ach... kvond tiesto echt heel vet, wat een sfeer! alle remmen los alleen jammer dat ik geen water bij me had. nog een tijdje bij sven vath wezen luisteren maar m'n vriend liep met n liesblessure dus die moest ff zitten. rond half 5 kwamen we de rest weer tegen en gingen we richting paul van dyk. daar was het gelukkig een stuk rustiger dan bij tiesto... ook hadden we water bij ons! het begon harstikke goed en we stonden echt op n relaxte plek met ruimte. wel irritant dat een of ander wij van in de 30 ging zeiken dat we zo jong waren bla bla maar die rotte gelukkig snel op zodat we weer van pvd kondengenieten! om half 7 vonden we t weer genoeg en verlieten wij brasil weer .
al met al vooral de grote namen gezien, maar das helemaal niet erg !

Old Post Dec-21-2003 16:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Ook net wakker en ik vond het echt een super feest .

We waren om half 10 binnen en zijn toen naar Marcel Woods gegaan. Best lekkere begin voor een feest alleen vond ik de muziek nog wat zachjes staan. Na een half uur zijn we ff rond gaan lopen, naar de main. Was net een show bezig. Dat zo'n kar naar voren werd gereden (nadat Jaimy was geeindigd), was opzich best mooie show . Toen zijn we weer verder gelopen naar de eerste zaal en daar was Don Diablo bezig. Vond ik ook een van de beste sets van gisteren. Draaide zeer goed. Toen nog ff een kwartierte van Mauro Picotto gehoord (vond dat de muziek toen nog zacht stond). Toen gingen we naar de Main, waar Benjamin Bates draaide. Maar het was toen echt loei druk. We deden daar egwoon een dik uur over. Was echt jammer. Dus nog ff wat gehoord van Benjamin toen Tiesto begon. Ik vond de show tussen het wisselen van de DJ's best lang duren. Tiesto begon zeer goed!! (geluid stond hier wel lekker hard) Zeer vette plaat in het begin . We hebben toen echt flink gefeest op zijn set, was zeer goed van Tijs. De drukte was opzich niet zo erg, alleen dat mensen je aan de kant duwde om er voorbij te willen was echt K*T. Vooral van die Anabolen mensen (of zoiets) waren het ergste . Adagio For Strings was voor mij zeker het hoogte punt van zijn set. Echt iedereen ging uit z'n dak . De Montana Remix van Traffic was ook zeer vet. Alleen de boxen hielden er mee op . Daarom waren we na Tijs ook meteen gegaan, ff een boordje beenham eten . Maar het duurde weer wel een half uur voordat we uit de zaal waren... Daarna zijn we naar Luna geweest. Nou dat gin weer helemaal nergens over. Was weer lekker hard . Alleen wilde mijn benen niet meer . Toen ze waren uitgerust waren we naar Paul van Dyk gegaan. Wat is die vent goed zeg!! Geen minuut stil gestaan daar . Echte hoogte punt voor mij was G&M Project - Sunday Afternoon. Had eigenlijk gedacht dat Tijs hem zou draaien, maar Paul maakte dat weer meteen goed!! Hadden we nog iemand van gtst gezien. Die met die dikke tieten en zwarte krullen. Maar wat heeft die dikke tieten in het echt man, niet normaal. En dat voor dat lijntje van haar .

Toen was het feest alweer afgelopen en zijn we weer et de K*T trein naar huis gegaan. We hadden maar een trein over geslagen om daarna lekker in een dubbeldekker met relaxte stoelen naar Eindhoven te rijden. Toen met de trein taxi naar huis en lekker ontbijten met de rest van de familie (was namelijk om 10 uur thuis ). Daarna lekker naar bed gegaan

ps. Het ophangen van de jassen was ook goed geregeld. Mogen ze vaken doen zo

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Dec-21-2003 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhard techno :-) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCarlo Resort - "O Class" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: