Gewoon nieuwe kopen en de vieze weggooien
quote:Originally posted by jp Gewoon nieuwe kopen en de vieze weggooien Had ik het geld er maar voor....
___________________ Down-Under was da bomb
Laatste post van dit jaar voor mij: SnuggLe TA HOOLIGAN!!!!!!!!!!!!!!!!!
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe Laatste post van dit jaar voor mij: SnuggLe TA HOOLIGAN!!!!!!!!!!!!!!!!! Lots of phun vanav....
Ja veel plezier en zo
Waar blijft de versterking....
quote:Originally posted by SnuggLe Laatste post van dit jaar voor mij: SnuggLe TA HOOLIGAN!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom is die L in Snugje met een hoofdletter?
quote:Originally posted by emre Waarom is die L in Snugje met een hoofdletter? Geen idee
Dat is een typfout
quote:Originally posted by jp Dat is een typfout Zal dat echt zo zijn ?
Al aan de baco Magik ?
Baco is underrated
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA