|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bon, het heeft héél lang geduurd voor ik mij hier heb ingeschreven, hoewel ik toch al meer dan 2 jaar hardcore trance.nu user ben. Nu ben ik eigenlijk meer een proghead geworden, dus het trance-forum an sich interesseert mij niet meer zo veel. Maar aangezien ik al veel had gehoord over de beruchte Be-TA's wou ik hier maar eens een kijkje komen nemen. Ik heb al een paar bekende namen zien opduiken in dit topic, en hopelijk komen daar nog snel meer bij!
Voornaam : Jasper, vaak ook Jappe genoemd, maar eigenlijk hoor ik liever gewoon Jasper...
Leeftijd : 20
Werk/Studies : Cummunicatiewetenschappen aan de UFSIA
Hobbies (buiten Trance) : Sport (atletiek en zaalvoetbal), uitgaan, JH Kaddish, Dj-en, Vendelzwaaien, lezen en lui zijn
Favoriet (sub)genre : Progressive, maar eerder de meer tranzy kant van het genre dan de groovy kant
Favoriet nummer allertijden : Push - Universal nation of Delerium: Silence (Fade's sanctuary remix)
Favoriete DJ(s) : Sasha, M.I.K.E., Ozgür Can, John 'OO' Fleming
Favoriete producer(s): Buiten de vanzelfsprekende M.I.K.E. en L-Vee gaat mijn voorkeur uit naar mensen zoals Sander Kleinenberg, Luke Chable, Sasha, James Holden, Subsky, Yunus Güvenen, Benz & MD, Infusion, Flash Brothers, Hybrid, Junkie XL, Bart Van Wissen, Matthew Dekay, Steve Porter,...
Favoriete film(s) : Ik kan bijna alles appreciëren, zolang het geen corny waargebeurd-films zijn!
Wanneer begon trance voor jou? : Pakweg 1996, maar dat was eerder dance dan trance
Met welk nummer begon het? : Natural Born Deejays: A good day en Fiocco: Afflitto
DJ je? : Yep, toch al een jaartje of 3, en ik zou echt niet meer zonder kunnen!
Produce je? : Als trommelen op potten en pannen producen is, dan wel! |
welcome mike addict
En aan dat lijstje van favoriete dj's te zien zult ge u hier ook wel thuisvoelen