Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wij als BeTA's organiseren een fuif op basis van dezelfde filosofie die gij altijd verkondigt: "de mensen kennis laten maken met échte trance" in plaats van de commerciele crap die ze op de radio horen. Vanwege die overeenkomst in filosofie en intentie leek het mij niet meer dan normaal dat we het feestje ook op uw forum aankondigden. Via uw show en reclame zullen er best wel wat echte trancefans de site en het forum bezoeken, en het zou leuk zijn moesten we die ook een leuk feestje kunnen aanbieden en ze daarvan op de hoogte brengen, ongeacht wie daar draait. Jammer genoeg hadden we net daarvoor een beetje heibel gehad over uw al dan niet draaien op ons feestje. Dat ons topic meteen verwijderd werd onder het mom van "verwarring voor mensen die achter boekings zoeken" lijkt me dan ook maar een zwak excuus voor het feit dat ge het eigenlijk verwijderd hebt omdat ge van die onnozele BeTA's niks meer moet hebben omdat die u niet allemaal willen erkennen als de Belgische exclusieve underground trance god die ge zo graag zou willen zijn...
Het was trouwens niet het eerste, mijn topic over een trancefeestje in Schoten werd ook genadeloos verwijderd met hetzelfde argument, nog geen kwartier na posting.
Dat daartegenover topics in het nederlands (terwijl Engels de voertaal moest zijn dacht ik?) over hoe sexy en lief ge wel niet zijt zonder problemen open mogen blijven laat mij dan weer twijfelen aan uw motieven.

dit lijkt me wel wat meer dan een kleine nuancering. ik zou opletten met dergelijke voorbarige conclusies, zeker als je niet in Elof's hoofd kan kijken en alleen maar tekstuele informatie en gebeurtenissen onder elektronische vorm hebt om je op te baseren.

Old Post Mar-13-2005 21:08  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

Jasper, ik hoop dat je ooit zal begrijpen dat je als dj nooit goed genoeg kan doen voor iedereen. Ben je te eerlijk tegen mensen (zoals zeggen "ik kan niet garanderen dat ik erbij zal zijn omdat ik wellicht een betalende boeking heb dezelfde dag") wordt het je niet in dank afgenomen. Is het niet beter zo dan toezeggen en twee weken op voorhand afbellen met "ik kom niet"?

Je bent zelf iemand die probeert om als dj verder te geraken. Nu ben je nog student en speelt je financiële kant wellicht minder van belang. Wat niet wegneemt dat iemand alles voor het geld moet doen (ik zal het maar zelf nuanceren, voor daar weer heisa over is).

Ik vind het echt wel grof van die uitspraak van "underground trance ...". Zoals ik zeg in mijn topic: ik heb op korte tijd veel kansen gekregen en deze met beide handen aangenomen. En ik ga er mij moeten leren bij neerleggen dat je niet voor iedereen goed kan doen. Ik verwacht echt niet dat iedereen zegt "you are the ...", INTEGENDEEL! (stel je voor zeg) Maar ik had wel verwacht dat er een aantal zouden zeggen: "leuk voor jou".

/edit: over dat topic die twee jongedames gestart hebben. Alsof er niet op elk forum zever topics zijn? Ik heb dat uiteindelijk laten staan omdat het wat beweging gaf en sommige (zelfs T.A.'ers) er hun fun in hadden. Maar ik vind het niet bijdragen tot de kwaliteit. Ik ben zelfs blij dat het in het NL is. Zo blijf het een topic voor een beperkt publiek.

Laat ik het even anders stellen: morgen wordt jou de residentie aangeboden in een progressive trance discotheek. Zou je het leuk vinden moest iedereen zeggen "wie hebben ze daar nu aangenomen, ik ken 'm niet, hij draait enkel maar commerciële brol, en hij is het niet waard"?

Last edited by dj Elof on Mar-13-2005 at 21:33

Old Post Mar-13-2005 21:27 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004
Hello!

@ DJ Elof: Ik wens zeker geen vete te beginnen. Toen ik las dat je opwarming ging doen op AIB vond ik dat dan ook goed (nadien al iets minder), zetten ze je dit jaar nog op MysteryLand of AIB Outdoor is dat voor mij geen probleem en ik zal daar dan ook geen commentaar op geven (tenzij de line-up zo slecht is dat jij opeens behoort tot de belangrijkste artiesten van een area). Maar u direct in de line-up van Sensation, het paradepaardje van ID&T, dat gaat me net te ver en past niet bij de gehele Sensation en ID&T filosofie.
Het is dus niets persoonlijk, maar wat me dwars zit is dat ID&T zulke keuzes maakt.
Waarschijnlijk ben ik meer ID&T-minded dan de mensen die er werken en begrijp ik daarom hun keuzes en handelingen niet.
Bovendien is het niet zo dat ik geheel negatief ben over het evenement, zeker niet. Wie weet ga ik wel, heb niet gezegd dat ik niet zou gaan.

Bewijs dat je het kan, en speel op Sensation een set vol onbekende uplifting en vocal trance. De hitjes zullen we wel horen in de megamix.

Old Post Mar-13-2005 21:32  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
@ Dj Elof, je hoeft je niet te verdedigen hoor

De verwachtingen rond Sensation in België waren volgens mij gewoon heel hoog, terwijl de line-up (laten we eerlijk zijn) toch wel een serieuze afknapper is. Ik vrees dat jij hiervan gewoon (blijkbaar) de dupe bent (voor welke reden dan ook ). Nuja, eigelijk is heel het concept volledig nieuw in België, dus was het wel te verwachten dat het niveau uit Holland niet gehaald zou worden. Let op ik zeg niet dat het slecht zal zijn, aan ID&T om het tegendeel te bewijzen

Aan de andere kant vind ik het wel zeer positief dat er 4 Belgische Dj's aanwezig zijn. Ik vind het in ieder geval leuker dat men een 'Belgische' Sensation probeer te organiseren dan een 'hollandse'. Dit opent toch wel positieve vooruitkomsten voor de Belgische Dj's. Nuja, het steekt denkik ook wel een beetje dat deze line-up dan de 'top' van België moet voorstellen.

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Mar-13-2005 21:40 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Mike Vee, voor jou is een goeie dj iemand die onbekend draait. Voor anderen is een goeie dj iemand die enkel maar bekende hitjes draait. Dat is wat ik jou wou laten inzien: bekijk het eens van verschillende kanten.

Ik denk dat we ook op een verkeerde golflengte zitten. Ik beschouw mijn set op AIB nog altijd niet als commercieel toen, buiten de 3 laatste nummers. Had het publiek niet goed gereageerd op deze laatste nummers, dan zou ik onmiddellijk overgeschakeld hebben. Als ik de filmpjes opnieuw bekijk en een volle zaal (buiten één dan ) met de handen in de lucht zie staan, dan denk ik op zo'n ogenblik: ik draai de juiste plaat.

Misschien heb je er ook nog niet bij stil gestaan, maar als je geen Tiesto of Armin bent, dan krijg je niet alle top promo's maanden op voorhand. Ik beschik over de officiële releases en sinds vorig jaar heb ik stilletjes aan voet aan de grond gekregen bij enkele platenfirma's om hun promo's te krijgen. Armada, Dedicated Recordings, United en Euphonic krijg ik niet. Nochtans zijn dit net de platenfirma's waar ik veel muziek van opneem in mijn sets.

/edit: wie beweert dat de top van België op Sensation draait? ID&T verkondigt dat zij een totaal spektakel brengen en dat zij de deejays geboekt hebben die passen bij zo'n event. De show is even belangrijk als de muziek, dat is wat Sensation is.

Ik denk toch dat jullie een beetje realistischer moeten denken. Indien ID&T niemand van de Belgen boekt zou er ook geklaagd worden. Plus, er zijn talloze evenementen op komst van ID&T, dus variaties en deejays genoeg denk ik toch?

Old Post Mar-13-2005 21:44 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by dj Elof
Ben je te eerlijk tegen mensen (zoals zeggen "ik kan niet garanderen dat ik erbij zal zijn omdat ik wellicht een betalende boeking heb dezelfde dag") wordt het je niet in dank afgenomen. Is het niet beter zo dan toezeggen en twee weken op voorhand afbellen met "ik kom niet"?

Al wat ik vroeg was gewoon zekerheid of een engagement voor onze party - ten koste een eventuele andere betalende boeking die avond. Dat is er nooit gekomen, en je weet toch zelf ook dat je als organisatie niet met "misschien" of "ja, maar ik kan pas op de avond zelf zeggen wanneer" kan werken?

quote:
Je bent zelf iemand die probeert om als dj verder te geraken. Nu ben je nog student en speelt je financiële kant wellicht minder van belang. Wat niet wegneemt dat iemand alles voor het geld moet doen (ik zal het maar zelf nuanceren, voor daar weer heisa over is).

Je hebt zelf al verschillende keren gezegd dat je niet zo blij bent met al die commerciele boekings waar je niet kan spelen wat je echt zou willen, maar ze brengen wel geld in het laatje. Kan je dan niet gewoon een normale job zoeken die je financiele zekerheid oplevert, en daarbuiten je gewoon bezighouden met "jouw" stijl, zonder dan commerciele boekings hoeven aan te nemen? Enfin, kweet niet hoe het zit met uw dagelijkse job-activiteiten, dit is ook maar een beetje thinking out loud...
En kan je eigenlijk zelf niks uit de grond stampen? Je hebt de connecties, je hebt de naam, je hebt de reclamemogelijkheden... daar moet toch iets moois mee te maken zijn?

quote:
Laat ik het even anders stellen: morgen wordt jou de residentie aangeboden in een progressive trance discotheek. Zou je het leuk vinden moest iedereen zeggen "wie hebben ze daar nu aangenomen, ik ken 'm niet, hij draait enkel maar commerciële brol, en hij is het niet waard"?

Ik zou het zeker niet leuk vinden, maar de kans dat ze dat zeggen is relatief klein. ik draai nu eenmaal geen commerciele brol, ik draai gewoon puur en alleen "mijn ding" waar ik me goed bij voel en ook volledig achter sta. En ik weet goed genoeg dat het me op die manier nog héél lang zal duren voor ik misschien iets kan bereiken, als ik al ooit iets ga kunnen bereiken. Mijn stijl slaat nu eenmaal niet aan in België, daarom ook dat ik me moet beperken tot online shows en af en toe wat kleine gigs. Maar hoe graag ik ook ooit zou willen doorbreken, ik wil dat op mijn manier en met mijn stijl doen. En het is aanlokkelijk om het via de meer commerciele en lucratieve weg te doen, maar als je dan al doorbreekt is het als commerciele DJ. En probeer dan maar eens terug weg van die commercialiteit te lopen, het zal waarschijnlijk snel gedaan zijn met roem en faam.

En nogmaals, ik heb nooit gezegd dat ge het niet waard zou zijn hé. Ik heb mij alleen uitgelaten over mijn persoonlijke mening over uw ego, over uw draaicapaciteiten heb ik nooit iets negatiefs gezegd, in tegendeel...

Old Post Mar-13-2005 21:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Daar ben je verkeerd, ik kan bijv. wel setjes van Johan Gielen appreciëren terwijl iedereen hier gaat zeggen dat die commerciëel is.
Het enige verschil is, dat die zich ook wel wat aanpast en bekendere nummers speelt maar dat het toch nog herkenbaar blijft als een Johan Gielen set. (verwacht hier nu wel wat commentaar op )
Bij u heb ik dat gevoel veel minder (ja er circuleren af en toe wel wat live-setjes van u op het net; dus niet de radioshows), dan hoor ik groovy platen en later openeens jumperige nummers, dus totaal verschillende stijlen. Ik hoor niks wat wijst op een typische DJ Elof stijl.

Old Post Mar-13-2005 22:03  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Mike Vee, kan je zeggen welke opnames het zijn?

Old Post Mar-13-2005 22:05 
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by MikeVee
maar dat het toch nog herkenbaar blijft als een Johan Gielen set.

Must...

resist...

temptation...

Ah what the heck
Ze zijn herkenbaar als Gielen sets door de trainwrecks, misplaatste scratches en totaal ongepast gebruik van classics uit andere genres

Old Post Mar-13-2005 22:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Heb er verschillende gehad van Sotto's, Atmoz Bertem en 1 van etsetera (of whatever it's called)

Old Post Mar-13-2005 22:11  Belgium
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Ze zijn herkenbaar als Gielen sets door de trainwrecks, misplaatste scratches en totaal ongepast gebruik van classics uit andere genres

Das ook ne stijl als ne andere he

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Mar-13-2005 22:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

quote:

Hierop afgaande zou ik eerder zeggen: een DJ Jean setje

Old Post Mar-13-2005 22:14  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Post New Thread    Post A Reply

Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVery Popular Tracks To Identify [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGreen Velvet - Genedefekt (Cajmere Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:44.

Forum Rules: