Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Billets reçus ce matin (bon j'ai juste ouvert l'enveloppe, pas regardé ce qu'il y avait dedans, mais y'avait deux petits pass mickey, donc je dis no soucy )

Old Post Apr-09-2005 09:15  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001
Talking

quote:
Originally posted by morphoneo69
Atchoumm !!

gros rhume en effet, j'en ai encore plein sur les mains...

SPOTTED comme on dit, il y avait beaucoup de vapeur, hier soir quand j'ai tapé ça

Old Post Apr-09-2005 11:10 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

http://www.parisbouge.com/dialoguez...=81039&t=81039#

Ca cause qd mm.
J'essaie de poster mais ils m'envoient pas le mail de confirmation pr l'inscription sur leur forum ces cons ...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-09-2005 13:22  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

places recu ce matin aussi
ticket journee parc et ticket concert inclus ds le courier c de la balle
par contre ya des papier chelou dedans qui evoque l'idee d'un depart en car ca m'intrigue se truc

Old Post Apr-09-2005 14:22  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by DjFabeD
places recu ce matin aussi
ticket journee parc et ticket concert inclus ds le courier c de la balle
par contre ya des papier chelou dedans qui evoque l'idee d'un depart en car ca m'intrigue se truc

Oui, mais si tu regardes bien, il n'y a ni numéro de place, ni numéro de car. Donc tu oublies (enfin c'est la réflexion que j'ai mené )

Old Post Apr-09-2005 14:35  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

me semblé bien aussi !!

Old Post Apr-09-2005 14:48  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceLvR
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2005

places reçues aussi

vivement dans une semaine

Old Post Apr-09-2005 22:41  Belgium
Click Here to See the Profile for TranceLvR Click here to Send TranceLvR a Private Message Add TranceLvR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

billets recus depuis une semaine.. mais comme on a plus internet car on est en train de demenager.. j'aimerai savoir si on fait un lieu de rdv pour samedi avec une horaire bien precise.. pour que l'on soit tous ensemble des le debut.. nous on viendra sans doute en voiture et il restera deux places donc si ca vous tente merci de nous tenir au courant.. quoique je connais pas encore le programme de samedi prochain pendant la journee car bon beau pere habite torcy qui est juste a cote mais bon a voire..

Old Post Apr-10-2005 08:06 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Nous pour le Parc on devrait arriver vers 13h30.

Old Post Apr-10-2005 09:10  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Mochu
Nous pour le Parc on devrait arriver vers 13h30.

putain vous rentabilisez sacrément bien le cout d'achat...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-10-2005 09:15  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
quote:
Originally posted by stanymi
putain vous rentabilisez sacrément bien le cout d'achat...

Lol, moi arrivée à 9h

Old Post Apr-10-2005 11:48  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Cà y est j'ai pris mon bilet de train, donc j'arrive à Paris Gare de Lyon à 14h. Comme çà je pourrai vous aider pour la mise en place de la salle.

Par contre tu veux que l'on se rejoigne quelque part Loginz, parce qu'en fait je ne peux pas aller tout seul à la salle du coup

Le retour j'ai pris 15H pour être tranquille.

Old Post Apr-10-2005 13:00  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback?????????????????? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMiller & Floyd - "Colours" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:14.

Forum Rules: