 |
|
|
|
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
Hmm; weet ik niet hoor. Bij Ferry popten de boxen al een beetje doordat het erin geregend had. En toen M.I.K.E speelde kon ik aan zijn gezicht zien dat de boxen hem hinderden. Hij zat te praten met een technicus, en op dat moment had hij ook onzuiver geluid.
|
|
Aug-15-2005 20:50
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
djibberonacid
tranceaddict

Registered: Jan 2005
Location: Turnhout
|
|
|
Tomorrowland was voor mij een supergeslaagd feest
Ik ben begonnen bij de Q-Dance stage daar draaiden Coone en Dark-E, man man man wat was dat voor een superset die ze draaiden, de lekkerste jumpers passeerden de revue.
Daarna ben ik naar Ferry gaan kijken, maar die verveelde me zo dat ik in slaap ben gevallen op die heuvel aan de mainstage. Bij Ghost zat de sfeer er al weer terug wat meer in, maar het geluid trok toen echt op niets. Daarna kwam M.I.K.E. die redelijk goed speelde, na hem besloot ik om nog maar eens naar Q-Dance te gaan, The Prophet speelde daar, en ik schrok me rot, daar stond superveel volk heel wat anders dan de mainstage. Maar om 12u snelde ik terug naar de main, want M.I.K.E. stond daar klaar om wat voor mij het beste en meest sfeervolle uur van de dag was, die eindiger was super!!! Spijtig dat ze om 1.10u de muziek afzetten.
kortom goed feest spijtig van de lage opkomst voor de mainstage.
|
|
Aug-15-2005 21:07
|
|
|
 |
 |
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium
|
|
|
Wij waren hier thuis vertrokken rond 11u zodat we rond 11.40u aan de parking aankwamen maar daar kwam het eerste probleempje. Vanaf de afrit van de E19 stond er gemiddeld om de 10 meter een aanwijzing naar de parking tot er op een bepaald moment een pijl naar links stond en dan niets meer. Zitten rondrijden en terug rondrijden, ondertussen was al een hele kolonne wagens ditzelfde aan het doen tot ik in een klein straatje keek en daar wat volk zag staan, ik daar ingereden en als allereerste de parking op. Ik zeg tegen die mens: "ge kunt misschien aan het begin van het straatje een bord hangen dat de parking hier is" zijn reactie: "ja normaal staat daar ne flik dus da moet ni".
Het feest zelf dan:
Zoals meestal bij hun evenementen gingen de deuren later open dan voorzien. Eerst even de Q-Dance area verkend waar Greg C aan het draaien was, Q-Dance was duidelijk het knapste podium van Tomorrowland maar niet volledig mijn muziek spijtig genoeg. Ook de Kozzmozz en Cocoon area waren héél mooi ingericht en de klank was overal goed. Dan wouden we richting hoofdpodium vertrekken maar dat ging niet omdat ze door de overvloedige regen van de voorgaande nacht toch de wandelpaden iets of wat bewandelbaar wilden maken en dat deel bleef dus nog even afgesloten. Even blijven wachten en toen ging het deel ook open. Eerst even de BlackHole binnen waar Fred Baker bezig was, erg goeie set, leuke inkomer...Black Hole tent was ook knap ingericht met een boksring en het geluid was er ook goed. Dan naar de mainstage waar Ronald Van Gelderen nog even bezig was maar dit kon mij niet boeien. Dan Ferry Corsten die onder de stralende zon een heel goeie set draaide, dit is de trance die ik in elk geval op een mainstage van een groot evenement graag hoor. Overigens vond ik de mainstage de enige ontgoochelende area. Daarna even wat rondgelopen, nog een stukje Yves Deruyter meegepikt maar dat was echt zo ongelooflijk slecht. Begin van Darkraver nog gezien wat wel leuk was, altijd grappig om hem bezig te zien maar meer ook niet. Dan naar de Black Hole tent terug waar Mojado nog bezig was terwijl ik voor Jon 'O Bir kwam, Mojado was redelijk maar niet super ofzo. Dan even naar Sven Väth waar de Coocoon tent afgeladen vol zat en er echt een supersfeertje hing, paar leuke platen gehoord dan weer terug naar de Black Hole gegaan voor Jon 'O Bir die toen bezig was maar het viel mij fameus tegen, zijn Essential Mix was subliem maar gisteren leek het wel compleet opgefokte trance, niet mijn ding in elk geval. Vlug gaan lopen, even de Culture Club binnen die ook prachtig ingericht was, mooie belichting en wederom goed geluid(wat overal echt wel het geval was). Dan de laatste platen van Ghost gezien wat wel mee viel, beter dan ik verwachtte eigenlijk. Het begin van Mike viel tegen dus snel weg en even bij Justice gaan zien, leuke muziek maar ondankbaar weinig volk in de tent. Dan terug voor het einde van Mike en dat was al een heel stuk beter, spijtig dat hij zijn live niet kon doen maarjah. Na Mike dacht ik een geweldige show te zien te krijgen tijdens 'introducing DJ Sasha" maar die begon gewoon te draaien en het regende op die moment erg hard dus ook maar ergens anders gaan zien(stond nog hooguit 20 man voor de mainstage). Zo bij Erol Alkan binnengegaan in de Culture Club area en man wat een set gaf die weg, voor mij persoonlijk het beste van Tomorrowland 2005. Daarna nog even naar het einde van Sasha gaan kijken, mooie lasers enzo maar niet echt boeiend. Dus dit deel van het festival maar achter ons gelaten. Versuz area was leuk ingericht maar ik kon daar geen 5min blijven staan door de stank, wat was dat daar jongens, de wei van Werchter is er na 4 dagen festival niks tegen. Dus terug naar de Q-Dance waar Technoboy bezig was, hardstyle ik blijf het 'lege' muziek vinden. Het was wachten op Promo met zijn 'betere' party hardcore en hij draaide dan ook een setje zoals je op voorhand kon verwachten maar het was zeker aangenaam. Dan naar de bussen die super geregeld waren, chapeau daarvoor. Vanin de bus nog naar het vuurwerk gekeken(prachtig vuurwerk trouwens!) en toen dat gedaan was vertrok ook de chauffeur met de bus naar de parking.
Al bij al een heel geslaagde eerste editie, ze hebben hier en daar natuurlijk nog wat dingen te verbeteren(programmatie mainstage pakt niet in België blijkbaar, bankcontact op festival is geen overbodige luxe,...). Tomorrowland krijgt van mij toch zeker een 8/10. Er was ook genoeg volk aanwezig het was overal gezellig druk, net genoeg volk om u nog vrij te kunnen bewegen overal. Ideaal dus en ook over het weer viel amper te klagen, heb er zelfs rode kaken en neus aan overgehouden. Op naar Tomorrowland 2006 dus
Minpunten waren er niet vond ik, ik lees vaak dingen als te weinig kassa's enzo maar daar heb ik geen enkele keer problemen mee gehad, telkens man of 4 voor mij of zelfs minder. Timetable was op voorhand af te drukken op de site en die timetable klopte volledig, die kaartjes moeten nu eenmaal op voorhand gedrukt worden. Ik vond het echt héél goed(ook al heb ik al een Nederlandse ML en andere grote feesten meegemaakt die beter waren maar voor België was dit een groot succes. Het eten was idd te duur voor wat het was maar Doritos vullen beter en waren goedkoper.
|
|
Aug-15-2005 23:18
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:15.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|