Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > de pc-problemen thread 2
Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BZRK
headcase

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by djcresto
hitman pro das veel te zwaar man.

Eh? Das gewoon een combinatie van een aantal specifieke programma's die na elkaar draaien op de moment dat je het wil.
Jij hebt liever Windows Defender wat permanent in de achtergrond loopt?

Old Post Nov-26-2006 11:39  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

kdenk dat ik hier ook één of ander trojan heb maar nog niet kunnen achterhalen welke + hitman al paar keer laten lopen en die vindt ook niks :s

Old Post Nov-26-2006 12:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Ik zit hier plots met een probleempje.. Ik krijg geen kabels meer ingestoken op mijn contactdoos waar normaal gezien m'n laptop, stereo, oplader gsm,... enz insteekt.

Bedoel dus dit:

Er lijkt een of ander beveiliging zijn op gesprongen waardoor die gaatjes nu dichtzitten.. Ik heb echter geen flauw idee hoe ik die beveiliging terug af zet? Kabel aan/uitzetten, ander stopcontact,... helpt niets... Iemand die een oplossing weet?

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Nov-28-2006 22:14  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

da ge da spel uit ueigen nog ni hebt opengevezen wel eerst uit het stopcontact halen eh

Old Post Nov-29-2006 08:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by FenixStyle
Ik zit hier plots met een probleempje.. Ik krijg geen kabels meer ingestoken op mijn contactdoos waar normaal gezien m'n laptop, stereo, oplader gsm,... enz insteekt.

Bedoel dus dit:

Er lijkt een of ander beveiliging zijn op gesprongen waardoor die gaatjes nu dichtzitten.. Ik heb echter geen flauw idee hoe ik die beveiliging terug af zet? Kabel aan/uitzetten, ander stopcontact,... helpt niets... Iemand die een oplossing weet?

die dingen die u gaatjes dichtsteken noemt men een kinderbeveiliging Ze zijn dan ook ontworpen om kinderen de toegang tot 220V te ontzeggen, ook als ze met brute kracht voorwerpen willen in de pries rammen...

De oplossing is welliswaar eenvoudig, gewoon zachtjes druk geven en heen en weer bewegen terwijl ge uwe stekker lichtjes aandrukt. En als ge ze der zo nog ni in krijgt zou k ze idd open vijzen of achter beter gerief gaan

edit: als ik het trouwens dezelfde verdeelstekker is die jij hebt, heb je veel kans dat je binnenkort geen pc meer hebt omdat je voeding het begeeft De aarding zit hier aan de zijkant en in België worden stekkers verkocht met een aardingspen in het midden (die voor een pc en CRT beeldschermen nogal belangrijk is)

Old Post Nov-29-2006 09:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Ik wil mn laptop op mn TV aansluiten ma tis precies moelijker dank d8 ik heb een S-video aansluiting op mijn laptop die aangesloten is op mn TV (SCART-connector), op AV1, ik heb mn laptop opgestart en ik krijg noch beeld noch geluid wtf?!
Ik heb een 7-pinnige S-video aansluiting op mn laptop, ma die verkoper die mij een 4-pinnige gaf (de enige die beschikbaar was) zei da da normaal geen prob zou zijn GVD

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Last edited by mellow_head on Dec-13-2006 at 12:39

Old Post Dec-13-2006 12:34 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by mellow_head
Ik wil mn laptop op mn TV aansluiten ma tis precies moelijker dank d8 ik heb een S-video aansluiting op mijn laptop die aangesloten is op mn TV (SCART-connector), op AV1, ik heb mn laptop opgestart en ik krijg noch beeld noch geluid wtf?!

Instellingen --> configuratiescherm --> beeldscherm

daar neemt ge de tab instellingen
klik onderaan op geavanceerd

ga in het nieuwe menu naar weergaves (bij ATI videokaart) of zoek naar iets gelijkaardigs waar ge tv enzo kunt inschakelen...

Old Post Dec-13-2006 12:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Ik heb een menuuke van mn videokaart waarin ik type beeldscherm kan kiezen. Dus ik heb voor TV gekozen, ma dan staat er type TV met een hele resem PAL/NTSC-toestellen, who the fuck weetk nu wak heb

JIMS!

Old Post Dec-13-2006 12:56 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

OK het is gelukt ik heb beeld op mn TV, MAAR ik heb geen geluid.
Aan de S-video aanlsuiting op mn laptop hangt een -wat ik denk- een audio kabelke te zijn, ma het is redelijk kort, onmogelijk om het tot aan de TV te 'trekken', laat staan aansluiten. Hoe los ik dit op?

JIMS!

Last edited by mellow_head on Dec-13-2006 at 13:15

Old Post Dec-13-2006 13:00 
mellow_head
I Kill For You

Ik vind 3 audio aansluitingen op mn TV, 1 grijze (de enige waar mn kabelke in past) en een rode en een witte (LINE/IN/OUT)

JIMS!

Old Post Dec-13-2006 13:36 
Config
Elaba!

Registered: May 2006

normaal moet ge em in de line in proppen hé maar aangezien dat niet lukt zeg je , zalt die grijzen zijn hé

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Dec-13-2006 13:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Onnozelaar, die grijze steekt daarin (AUDIO IN) heet die ingang.
Dan hebk nog ne witte en rode (L/R AUDIO OUT) waar nix in past

JIMS!

Old Post Dec-13-2006 14:03 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > de pc-problemen thread 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacka track from penthouse party zandvoort 2007 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRank 1 - "Symsonic" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:49.

Forum Rules: