|
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Frankrike & Holland har vart mina favoriter ett tag till stor del pga att de har haft så många Arsenal-lirare i sina lag. |
Av samma anledning höll jag alla tummar och tår för England tack vare Uniteds Rooney och Ferdinand, samt Neville och Beckham som ju som bekant haft förflutet där. Mest av alla beundrar jag dock Becks...inte just för att han kanske inte är världens mest kompletta spelare, men däremot för allt han lyckats ta sig igenom. Så hatad som han var efter VM-fiaskot 98 och hans ökända straffmiss i EM två år senare har nog få varit i England - även Uniteds egna fans utlyste i det närmase skottpengar på honom - något som skulle knäckt de allra flesta. Tvärtom fortsatte han och nåt år senare var han istället i det närmaste nationalhjälte...
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
Last edited by Laszlo on Jul-02-2006 at 00:17
|