|
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Buiten Biglia kan er niemand mee (trainer inclu), en dat is een pijnlijke vaststelling (al hebben ze al pech gekend ook). Maar ik heb ook de indruk dat ze ni alleen op technisch vlak tekort komen, ook ervaring is er te weinig, geen hechte, goed ingespeeld ploeg, niet genoeg lef,.. Bon ja, genoeg over Anderlecht gezeverd.
|
Ja idd, vind ik dus ook. Vooral dat goed ingespeeld vind ik opvallend, misschien als ze de groep een tijdje kunnen bijeenhouden dat het wel eens een pak beter zou kunnen draaien internationaal.
___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
|