Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06.12.2008] Eddie Halliwell @ Le Queen, Paris
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lunar
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2008

C'est qui Aline !! : D

Old Post Dec-08-2008 20:10  Norway
Click Here to See the Profile for Lunar Click here to Send Lunar a Private Message Add Lunar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Bienvenue sur CrevardAddict Aline

Old Post Dec-08-2008 20:16  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Originally posted by severnayaprods

T'as de la chance que personne ai capté nos conversations tu peut encore te permettre ce genre de réflexions

Old Post Dec-08-2008 20:20  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KLH
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2008

Une belle bande de renards sur TA

Old Post Dec-08-2008 20:20  France
Click Here to See the Profile for KLH Click here to Send KLH a Private Message Add KLH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lunar
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by KLH

Bon personne a des photos de l'asiatique sérieux ??

Old Post Dec-08-2008 20:22  Norway
Click Here to See the Profile for Lunar Click here to Send Lunar a Private Message Add Lunar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vocalAddict
tranceaddict

Registered: Mar 2008

mh ca va pas tout ca !!
Aline, TA qui vient jamais parce qu'elle a oublié son mdp, et aimerait bien changer de pseudo au passage. ^^
J'suis blonde, pas très grande..
Diane a tenté de me presenter les gens de TA qui etaient là au queen (et qu'elle connait ^^) mais j'ai pas non plus retenu grand chose / trop de bruit / surtout qu'ici faut trouver qui correspond à quel pseudo ..
J'etais sur myspace avant, ou j'ai rencontré quelques TA mais j'ai laissé tomber.
Donc maintenant j'essaie d'ajouter les gens sur fessbook pour associer vos tetes à vos vrais noms ,) on verra ensuite pour les pseudos !
(y'a pas un pti recapitulatif quelque part, genre trombinoscope..??)
Je suis dans les photos de migoa sinon.

Old Post Dec-08-2008 20:29  France
Click Here to See the Profile for vocalAddict Click here to Send vocalAddict a Private Message Visit vocalAddict's homepage! Add vocalAddict to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

quote:
Originally posted by Lunar
Bon personne a des photos de l'asiatique sérieux ??

J'veux même pas savoir ce que tu en fera de la photo

quote:
Originally posted by KLH

Bah vé, ils ont faim que veux-tu :|

Old Post Dec-08-2008 20:32  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KLH
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2008

Moi c'est lolo l'épave Aline et on s'est déjà parlé sur myspace.
Mais j'ai pas fessbook et je ressemble à rien

ps: Diane c'est la plus belle

Old Post Dec-08-2008 20:33  France
Click Here to See the Profile for KLH Click here to Send KLH a Private Message Add KLH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Moi je sais qui sais grâce à Facebook, c'était une blonde qui était près de nous dans la soirée.

Désolé je ne savais pas que tu étais de TA...

SInon pour ton pseudo il faut envoyer un pm à swamper le chef supreme de TA

Je me lève et je confirme

Old Post Dec-08-2008 20:35  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lunar
Supreme tranceaddict

quote:
J'veux m�me pas savoir ce que tu en fera de la photo

Loool t'es con

quote:
Diane c'est la plus belle

Il lui manque juste un truc ... DES YEUX BRIDES !!!

quote:
Je suis dans les photos de migoa sinon.

Je viens de regarder et je crois que je t'ai trouvé, c'est ouf j'ai pas souvenir de t'avoir vu ! Tout comme mes voisins de la Nature One j'ai nommé Oldman et sa bande : DD je ne vous ai pas vu non plus alors que d'après les photos vous étiez Ã_ 3 mètres de moi ...
Pire que le mainstage TE le queen

Old Post Dec-08-2008 20:40  Norway
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

quote:
Originally posted by severnayaprods

lol thib j'ai la barre de rire la en lisant tous vos posts

hallucinant une (grande )blonde met un post et tantantan ca post à tout va ^^
quand je pense que pourtant vous l'avez tous vu samedi soir

@ Lunar: des blondes sur mes photos y'en a pas 100, donc t'as pas vraiment le choix en fait ^^

Old Post Dec-08-2008 20:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

quote:
Originally posted by Lunar
Loool t'es con

haha à ton service. J't'ai dit, j't'ai à l'oeil toi pp

quote:
Il lui manque juste un truc ... DES YEUX BRIDES !!!

quote:
Jj'ai nommé Oldman et sa bande : DD je ne vous ai pas vu non plus alors que d'après les photos vous étiez même très près de moi ...

ha oui ... tu as une photo d'eux à insérer ? Il me semble leur avoir dit bonjour mais j'ai comme un doute ...

Old Post Dec-08-2008 20:45  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06.12.2008] Eddie Halliwell @ Le Queen, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance track 'my life' [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStockholm - Go Bang! (Ozgur Can Edit) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:33.

Forum Rules: