|
| quote: | Originally posted by New Wave
Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje.
Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. |
HOE KOM JE DAAAAAAR NOU WEER BIJ?!?! Waar was jij al die tijd? Ik zie je nooit meer online!!! Alles ok?
Ik heb gewoon erg weinig op welk forum dan ook uitgehangen. En geef toe, hier was het ook leven na dood, en ik had afgelopen jaar wel andere dingen te doen.. MAAR, ik ben back in business 
Voor degenen die nieuw zijn zal ik me ook even voorstellen. Ben dan wel niet nieuw hier, maar meer back from the dead 
Ik ben Eye, zit hier al een paar jaartjes, ken geen enkele tune die jullie hier kennen, maar draai wel trance. Althans, alles wat ik draai noem ik trance, dus dat kun je misschien maar beter met een grote korrel zout nemen. Tot nu toe heb ik de mensen hier geïndoctrineerd met Nexus, maar die tijd is voorbij, dat zal ik niet meer doen Ik ga jullie nu allemaal indoctrineren met wat anders, muahahahaha
Have fun hier in ieder geval, en laat je niet afschrikken door wie dan ook hier (hihihi)
|