Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by AlFerox
ben er niet geweest, maar zal vast de chris liebing remix/bootleg/whatever zijn geweest

Juist dat wassum
hebbem inmiddels al te pakken
Chris Liebing - Es Ist Freitag Aaabend 4rd Anniversary Night

vet vet vet!!!

Old Post Dec-21-2003 16:28 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by MennoB

ps. Het ophangen van de jassen was ook goed geregeld. Mogen ze vaken doen zo

dat was idd erg goed! wij blij, zij blij!

Old Post Dec-21-2003 16:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

Ben ook maar is wakker geworden, wat een feestje was het zeg!!!!

Om 22.30 waren we in de zaal aangekomen, eerst een beetje rondlopen en uiiteindelijk beland bij don diablo die als afsluiter nog loops en things draaide, echt een lache nummer. Daarna picotto waar ik weinig van heb meegekregen(persoon met wie ik was wilde hem nie zien:S, die gast met wie ik was, was de hele avond een puinhoop, tijdens de gehele set van pvd heeft hij gewoon niet bewogen:S)Had ook nog optimus gezien, en geschreeuwd naar hem maar meneer is blijkbaar doof

Na picotto naar cor fijneman gelopen, die zeer rlx draaide. Truly, rlxde versie van beautiful things, traffic(montana rmx) en weer loop and things. Hij draaide zeer lkkr maar we moesten vertrekken als we op tijd wilden zijn in main voor tiesto.

Aangekomen in de zaal was het al vreselijk druk en dat zou alleen maar toenemen, had gelukg dat ik op 1 van de tribunes kon staan, alleen de mensen om me heen denk ik niet, die wilde rustig staan, en ik wilde alleen meer dansen

Tiesto draaide echt geweldig, heerlijke set met veel mooie nummers, hoogtepunten waren toch wel love is gonna save us en adagio for strings. Had ook nog een nieuwe versie gehoord van club bizarre (weet dit nie zeker)

Na tiesto rustig naar de basiszaal gelopen(3) Wat enorm lang duurde omdat toen iedereen wegliep:S...maar ja, daar ff wat gegeten en toen naar luna, wat goed klonk (alleen die gast met wie ik was wilde naar de r&mb zaal:S, dus daarheen gelopen. Die zaal was meer feestmuziek daar hip/hopp en rm&b, hoorde zelfs kiss-I was made for loving you voorbij komen. Moet toch zeggen dat het raar is op een innercity mensen te zien rondlopen in trainingpakken van karl kani, en hoofddoek op en daarover een pet.

Hierna toch naar de main gelopen voor Paul van Dyk. IK vond hem een zeer goeie set draaien alleen was er denk ik oiets aan de hand met de boxen. Holding on to nothin, time of our lives, foir a revolt, nothin but you, traffic(original en de derde keer die avond) en nog meer nummers, echt jammer dat hier geen tracklist van is!

En daarna de treinreis, waar we vergaten uitstappen op het goede station, maar uiteindelijk om 11.00 thuis.

Was een zeer geslaagd feestje, een van de beste van dit jaar

Pluspunten
-Ophangen van jassen
-niet zo lange wachtrijen bij drank/eten
-rlxde sfeer
-goeie dj's

Minpunten
-Eenrichtingsverkeer wegen!!!!!
-Veel mensen die out gingen
-Mensen die kwamen vragen voor pillen, ongeveer 50 mensen gehad die het vroegen:S

Greetz Muppet

Old Post Dec-21-2003 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Muppet
Pluspunten
-Ophangen van jassen
-niet zo lange wachtrijen bij drank/eten
-rlxde sfeer
-goeie dj's

Minpunten
-Eenrichtingsverkeer wegen!!!!!
-Veel mensen die out gingen
-Mensen die kwamen vragen voor pillen, ongeveer 50 mensen gehad die het vroegen:S

Greetz Muppet

Hmm, ik heb er maar 3 out zien gaan, of is dat veel?
De eerste al bij het station bij de RAI

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Dec-21-2003 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Om 11 stonden wij op station Adam rai, ff wachten tot de regen kapte en toen naar RAI. Je was binnen no-time binnen (HULDE!) garderobe goed geregeld enzo. Daarna meteen ff file-lopen richting de main om nog 45 ben bates te zien. Daarna Tiesto, lekkere set, niet echt beste van hem ooit, maar zkr ook niet slecht. Heb geen last gehad van drukte eigenlijk. Het lag er gewoon een beetje aan waar je ging staan. Daarna wouden wat mensen naar Luna, dus toen maar ff wat gaan eten. Daarna als een speer naar PvD, die naar mijn mening de man van de avond was. Heel energieke set, heb me errug goed vermaakt bij hem.

Over het algemeen maar matig feest, mede door de line-up denk ik. van wie ik gezien heb alleen tiesto en pvd de moeite en dat voor ruim 50 + 40 euro uitgaven. gelukkig maakte pvd het supervet af.

Old Post Dec-21-2003 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by MennoB
Hmm, ik heb er maar 3 out zien gaan, of is dat veel?
De eerste al bij het station bij de RAI

Ik ook....maar 1 is al te veel... Ken je grenzen...

Trouwens niemand John '00' Flemming gezien? Die zette ook eem zwaar relaxed setje weg...

Old Post Dec-21-2003 17:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

quote:
Originally posted by FunkySimon
stel dat ze deze (goede!) regeling niet hadden dan had jij hier neergezet:
- Drukte in gangen doordat er mensen van beide kanten in wilde..

ik vind dat een beetje zwak om neer te zetten dus.

Klopt, ik was daarom juist blij met die Eenrichtingsverkeer wegen

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Dec-21-2003 17:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Iemand nog naar andere dj's geweest behalve PvD, Tiesto, Picotto?

Niemand iets gezien in Techno/Progressive???

Lex, top verslag kerel!

Old Post Dec-21-2003 17:21 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

quote:
Originally posted by FunkySimon
waarom staat het dan bij je min punten?

Nou je moet toch iets te zeuren hebben en als het geen een richtingsweg was duurde het nog allemaal langer...

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Dec-21-2003 17:25  Netherlands
M5
FREAK

oei oei oei! zeer geslaagd feestje

echt alleen maar goede muziek gehoord. geen last van drukte gehad. nergens lang hoeven wachten , echt super rlxd. (Y)

Picotto begon gelijk om 12.00 al flink te draaien.. eerste 3 kwartier was weergeloos. Toen draaide ie gelukkig wat rustiger nummers om even op adem te komen super setje dus.

Daarna nog ff Dave clarke een half uurtje meegemaakt. Die ook érg goed bezig was, ook het geluid was subliem in de techno zaal.

Daarna sven vath, die volgens mij wat ruzie had met de stagemanager die het geluid wat zachter wilde . Verder draaide ie een lekker setje afgewisseld met wat oudere nummers van afgelopen zomer en wat nieuwe.

Toen was het de beurt aan Takkyu Ishino, hij verraste me! erg stevige techno met een gelukkig niet al te snel tempo (Y) heerlijk.

Volg. jaar weer innercity dus

Old Post Dec-21-2003 17:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

leuk feessie

Theesaus en ik waren rond 23.15 ofzo binnen, ging lekker snel Daarna ff alles verkennen, ff Don Diablo als eerste gezien (New Time, New Place! ), en daarna ff naar de main om te kieken wat er was Daar was het niet zo boeiend, dus mateen maar terugeggaan naar de zaal waar Don Diablo bezig was, kwamen we onderweg een Zweedse TA tegen (Olav, Olov, Olaf?) die toevallig de vriend van SteveTrance4Ever was FF babbelen, (jezus, wat is mijn Engels slécht geworden) terwijl we de weg naar zaal 4 zochten. Daarna moest ik ff naar de wc, maar aangezien ik altijd wd weg kwijtraak en niks kan vinden, liep ik dus een rondje om de zaal heen en had ik de wc nóg niet gevonden Dus liep ik maar weer zaal 4 in zonder gepist te hebben, kwam ik Hendrik tegen! Gelukkig was hij zo behulpzaam om me de weg naar de wc le wijzen, die stond namelijk maar 50 meter verderop

Daarna ff met Theesaus, Hendrik en zijn vriendje Hendrie (toch?) naar Picotto! Toen ik ff drinken ging halen, kwam ik eindelijk Frans tegen Na sms-jes over en weer was 'ie er eindelijk, met camera zoals gewoonlijk Hij maakt echt mooi foto's, die Frans

Vlak daarna kwamen we nog een groepie tegen, bestaande uit geilbak Jappio (inclusief neus voor geile wijven), Smirnoff en Lexy met aanhang Was inderdaad erg gezellig en heel erg lachen Rond 1.15 zijn zij richting Tiesto gegaan, hij zou om 1.45 draaien. Wel jammer (voor Picotto) dat de zaal ineens leegstroomde, het was zelfs zó erg dat Theesaus en ik vooraan konden voetballen, iedereen ging natuurlijk naar de main voor Tiesto. Theesaus voelde zich toen niet zo heel erg goed en had het wel gehad zo'n beetje toen.

Picotto draaide wel lekker, af en toe wat plaatjes dat neigte naar hardstyle , maar ook lekkere plaatjes zoals Coldfunk, Seven Nation Army (blablabla Remix van wie dan ook), Outhouse (Fluffy Mix) en als afsluiter: HONG KONG!!!! Ik had al voor de gein gezegd dat ie Hong Kong moest draaien, en hij deed het nog ook Vet vet vet! Toen zijn we nog ff naar Dave Clarke wezen kjken, maar Theesasu kon niet meer en wilde naar huis... van hem moest ik blijven, want hij wilde het feest niet verpesten voor mij Ik ben toen maar in mijn eentej gaan zwerven, nog ff heen en weer gesmst met Lex, alleen kon hem niet vinden tussen al die lui tijdens Tiesto Kwam nog ff Teal'k tegen, da was ook wel leuk

Ik ben toen maar weer verder gaan zwerven, maar zonder maatje Theesaus was het minder leuk als normaal NOg ff Varela gezien en geluisterd, klonk wel goei, en heb ook nog ff de John 00 Flemming gezien, klonk wel goei Om 3.30 ofzo ben ik maar naar huis (Van Theesaus) gegaan, het was bijna 4 uur en miste Theesaus aan mijn zij Lekker geslapen en nu thuis, geen LPC vanavond omdat Bassie nu ligt uit te zieken thuis, maar dat gaan we 3 januari @ XL dubbel inhalen!

Al met al toch een leuk en goed feestje, ondanks de domper dat Theesaus doodziek op bed ligt nu

Wat een lang report voor nog geen 4 uurtjes feest lol

Old Post Dec-21-2003 17:39 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by M5
geen last van drukte gehad. nergens lang hoeven wachten , echt super rlxd. (Y)

lul niet man, ben je de sauna nu alweer vergeten (waar ik netjes 50 cent voor betaalde)?

Old Post Dec-21-2003 17:41 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by DjLex
Dat was hem dan partyreport 12,349. Ik hoop dat jullie vinden dat jullie tijd nuttig besteed is door het lezen van andermans ervaring en dat het een les voor de toekomst mag zijn dat massale feesten en een goed feest best nog bij elkaar kunnen passen

Zeg t niet graag omdat je t dan weer vreselijk achter je ellebogen gaat krijgen enzow,maar poeh,das toch een knap staaltje langezinnenwerk uh?:P

En nou nooit meer over de mijne klagen he?

Old Post Dec-21-2003 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

quote:
Originally posted by Optimus
lul niet man, ben je de sauna nu alweer vergeten (waar ik netjes 50 cent voor betaalde)?

haha dat was ik inderdaad vergete .

en die Hong Kong klapte er gigantisch in...wtf prachtplaat

Old Post Dec-21-2003 18:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Hey everyone !

I came home to Sweden again a couple of hours ago... and I´m sooo tired... haven´t slept since saturday morning

I really had fun at Innercity... damn that´s a huge party !!! ALmost to big... or maybe not big enough cause when Tiësto played you couldn´t really dance anywere in that hall

Unfortunately I never meet up with Optimus, Alex + more cause my fucked up mobile didn´t work like it should... but Hey I´ll be back the 31st for TE11

Check out my pics from Innercity at LIQUIDSUNSET.org

Take care // Steve

Old Post Dec-21-2003 18:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhard techno :-) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCarlo Resort - "O Class" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: