leuk feessie
Theesaus en ik waren rond 23.15 ofzo binnen, ging lekker snel Daarna ff alles verkennen, ff Don Diablo als eerste gezien (New Time, New Place! ), en daarna ff naar de main om te kieken wat er was Daar was het niet zo boeiend, dus mateen maar terugeggaan naar de zaal waar Don Diablo bezig was, kwamen we onderweg een Zweedse TA tegen (Olav, Olov, Olaf?) die toevallig de vriend van SteveTrance4Ever was FF babbelen, (jezus, wat is mijn Engels slécht geworden) terwijl we de weg naar zaal 4 zochten. Daarna moest ik ff naar de wc, maar aangezien ik altijd wd weg kwijtraak en niks kan vinden, liep ik dus een rondje om de zaal heen en had ik de wc nóg niet gevonden Dus liep ik maar weer zaal 4 in zonder gepist te hebben, kwam ik Hendrik tegen! Gelukkig was hij zo behulpzaam om me de weg naar de wc le wijzen, die stond namelijk maar 50 meter verderop 
Daarna ff met Theesaus, Hendrik en zijn vriendje Hendrie (toch?) naar Picotto! Toen ik ff drinken ging halen, kwam ik eindelijk Frans tegen Na sms-jes over en weer was 'ie er eindelijk, met camera zoals gewoonlijk Hij maakt echt mooi foto's, die Frans
Vlak daarna kwamen we nog een groepie tegen, bestaande uit geilbak Jappio (inclusief neus voor geile wijven), Smirnoff en Lexy met aanhang Was inderdaad erg gezellig en heel erg lachen Rond 1.15 zijn zij richting Tiesto gegaan, hij zou om 1.45 draaien. Wel jammer (voor Picotto) dat de zaal ineens leegstroomde, het was zelfs zó erg dat Theesaus en ik vooraan konden voetballen, iedereen ging natuurlijk naar de main voor Tiesto. Theesaus voelde zich toen niet zo heel erg goed en had het wel gehad zo'n beetje toen.
Picotto draaide wel lekker, af en toe wat plaatjes dat neigte naar hardstyle , maar ook lekkere plaatjes zoals Coldfunk, Seven Nation Army (blablabla Remix van wie dan ook) , Outhouse (Fluffy Mix) en als afsluiter: HONG KONG!!!! Ik had al voor de gein gezegd dat ie Hong Kong moest draaien, en hij deed het nog ook Vet vet vet! Toen zijn we nog ff naar Dave Clarke wezen kjken, maar Theesasu kon niet meer en wilde naar huis... van hem moest ik blijven, want hij wilde het feest niet verpesten voor mij Ik ben toen maar in mijn eentej gaan zwerven, nog ff heen en weer gesmst met Lex, alleen kon hem niet vinden tussen al die lui tijdens Tiesto Kwam nog ff Teal'k tegen, da was ook wel leuk
Ik ben toen maar weer verder gaan zwerven, maar zonder maatje Theesaus was het minder leuk als normaal NOg ff Varela gezien en geluisterd, klonk wel goei, en heb ook nog ff de John 00 Flemming gezien, klonk wel goei Om 3.30 ofzo ben ik maar naar huis (Van Theesaus) gegaan, het was bijna 4 uur en miste Theesaus aan mijn zij Lekker geslapen en nu thuis, geen LPC vanavond omdat Bassie nu ligt uit te zieken thuis, maar dat gaan we 3 januari @ XL dubbel inhalen!
Al met al toch een leuk en goed feestje, ondanks de domper dat Theesaus doodziek op bed ligt nu
Wat een lang report voor nog geen 4 uurtjes feest lol
|