Registered: Apr 2002
snygg sida, jag instämmer.. gjort på några timmar? fan, ja sitter 6 timmar och får bara till skelettet..och då har ja inte ens löst det med hur ja ska lägga in texten.. vet inte hur man gör text som kan scrollas i tables.. iofs sa dbl eller shytrance det nån gång, men ja kommer inte ihåg. sen pallar ja inte fippla in texten heller, för jag vet inte vad jag ska skriva.. lönt
ang. loopia... grymt! skulle fixa om jag hade nån sida att lägga upp
Jul-29-2004 20:39
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by cviper
Nice, fast efter första året blir det lite dyrare
jo, kommer inte köra det där mer än ett år.. men jag hade tänkt att ha den medans jag är i kanada, eftersom jag då inte kan använda min egen dator som server sen när jag kommer hem och det tar slut så har jag min dator igen hehe..
Jo, blir lite över 700 SEK per år ordinarie pris. Funderade ett tag att ta erbjudandet ett år (för 5 SEK), men kom på att jag ändå aldrig skulle orka pilla ihop nån sida.
Det närmaste jag har 'klarat av' är typ nån sida där det står "Coming soon since Sep. 2002" med en counter och en flashig (?) bild (sidan fanns t.o.m. början av 2004). Får väl vid nåt läge göra ett till försök, om inte annat så för att få leka lite med xml-stylesheets/xslt och lua för cgi delen
Jul-29-2004 21:32
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
fixade lite plats hos loopia nu... grymt sjysst erbjudande ju... behövde nått ställe att hosta lite ljudklipp på så det blir perfekt, man har ju 2gb trafik per månad vilket bör räcka mer än väl med tanke på att det nog inte är så många som kollar min sida o tankar låtdemos