Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
dat 'eventjes heen en weer lopen' zit er in de Rai niet echt in denk ik, daar ik verwacht dat ze weer 1-richtingsverkeer hebben en een rondje Rai toch minimaal een minuut of 20 sjokken is als je de ruimte hebt...
20 min???? jah tot 11 uur jah. daarna echt niet meer. maak er maar 40 van vriend
Dec-08-2003 20:23
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by basvh
20 min???? jah tot 11 uur jah. daarna echt niet meer. maak er maar 40 van vriend
Ik wilde niet overdrijven, vandaar dat ik een bescheiden tijd intypte (om van die reacties van Remy te voorkomen van : NO FUCKING WAY, RUKKER!. snappie )
Dec-08-2003 20:42
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
quote:
Originally posted by basvh
tussen 1 en 4 nog wel langer.. 2 jaar terug wilden we naar Main. 1 zaal verderop, maar we moesten de godganse RAI door.. 50 min a 1 uur.. fijn heur..
Dec-08-2003 20:57
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik wilde niet overdrijven, vandaar dat ik een bescheiden tijd intypte (om van die reacties van Remy te voorkomen van : NO FUCKING WAY, RUKKER!. snappie )
KLASSE!!
Welnee, die rare dwerg en die kale rolstoelgabber die je op elk feest ziet doen het in 2 minuten met hun golfkarretjes
Dec-08-2003 22:35
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Magic83
En jij dacht van 'ach wat jammer nu, dan mis ik m'n favo dj maar omdat ik wat langer in de rij stond bij de plee en nu mis ik de hoofd-act omdat ik niet meer naar binnen mag'
Lul niet zo dom, dwaas.....Ze gaan ook echt 2 uur lang een zaal dicht houden....hoe lang ga jij al naar feestjes?
quote:
Maar ik bedoelde het idd van 'wat een kut-regeling'. En tuurlijk, het wordt vaak veelste druk in een zaal en dat bevorderd de sfeer niet maar dan moeten ze of groter zalen uitkiezen of minder kaarten verkopen zo simpel is dat. Niet mensen 53 euro laten dokken en dan de kans lopen dat je een act mist
Tuurlijk man, ze gaan aan iedereen vragen naar welke dj ze het liefst willen en dan krijg je op je handje een leuk stempeltje zodat het kleutertje zijn dj mag bewonderen.
Of ze moeten grotere zalen uitzoeken?
Gohzeg.....misschien hebben ze daar al wel rekening mee gehouden?
quote:
*edit*
OW HEE ik lees net dat dat dan maar tijdelijk is
Dacht dat je er dan helemaal nie meer in mocht
Sorry Dan vind ik het idd ook een goeie regeling
Haal die quotes dan weg want ik was al aan het schrijven voor dat ik je Edit zag staan, je krijgt ze nu alsnog
Dec-08-2003 22:51
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Tuurlijk man, ze gaan aan iedereen vragen naar welke dj ze het liefst willen en dan krijg je op je handje een leuk stempeltje zodat het
Oeh goed idee
Of je een laag bedrag voor een kaartje laten betalen, maar dat je dan per DJ die je wil zien bij moet betalen, kan je je eigen programma samenstellen, krijg je per DJ een kaartje.. Wie mailt ID&T?