|
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Minä en tilaisi tuolta yhtään mitään. Broidi tilasi sieltä Metallican uuden levyn johon piti sisältyä DVD mukana. Noh, eihän siinä tietenkään mitään DVD:tä mukana ollut, pelkkä CD. Broidi yritti sitten saada palautettua/vaihdettua levyä, mutta siitäpä ei meinannutkaan tulla mitään kun heidän asiakaspalvelunsa on jossain Ruotsissa (?) ja muutenkin vastaaminen sähköposteihin oli hyvin nihkeää. No, broidin piti sitten lähettää levy postissa takaisin (ja maksaa itse postimaksut), ja heidän piti lähettää oikea levy tilalle. No, hepä lähettivätkin saman levyn takaisin... Ja taaskaan ei ketään saatu kiinni, että levy oltaisi saatu palautettua normaalisti. Lopussa sieltäpäin alkoi jo tulla karhukirjeitä maksamattomasta levystä... Sai sitten lopulta levyn palautettua, omaan laskuun tietysti. |
no juu! itse olen tuolta tilaillut aika kasan tavaraa kohtuuhintaan ja jotain mitä ei ole muualta löytynyt ja usein on kyllä ollu jonkinlaisia ongelmia ja tosiaan niiden "customer service" on yksi maailman huonoimmista, mutta niin on kyllä monessa muussakin paikassa (esim. thomann, ainakin jos ongelmia tulee), mutta otin silti tosiaan riskin ja tilasin sen albumin nyt tuolta. tosiaan olen kyllä viimeaikoina koittanut tota paikkaa välttää aina kun vaan järkevästi mahdollista. saa sitten tosiaan nähdä mitä lähettävät ja koska tulee! mutta henkilökohtaisesti mua ei niin hirveästi se kakkoslevy edes kiinnosta, mutta olishan se kiva bonus kyllä.

Get Dropbox, with 250 MB extra space!
|