Originally posted by Kamelen
villka är människor.. eller villka är killarna runtomkring dig? .. gärna adress o personnummer..
nää ska man våga lägga upp bild på sig själv? =) kommer säkert nån på stan se o skriker från andra sidan gatan "TJEEEEEENA KAMELEN..DET ÄR JAG.. RAZOR-DEATH-FROM-HELL från SWETA" och då skämms jag o vill ner under markennivån =(
tsss kamelen, tror du inte vi känner igen en kamel iaf? finns inte så många i detta landet... så visa oss nu en bild så vi slipper leta efter dig
Aug-17-2004 15:21
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by nosfea
villka är människor.. eller villka är killarna runtomkring dig? .. gärna adress o personnummer..
nää ska man våga lägga upp bild på sig själv? =) kommer säkert nån på stan se o skriker från andra sidan gatan "TJEEEEEENA KAMELEN..DET ÄR JAG.. RAZOR-DEATH-FROM-HELL från SWETA" och då skämms jag o vill ner under markennivån =(
vart hitta du det där.. jamåste ha missat.. de där va faen de roligaste jag läst på TA på mycke länge...hohohohooh Kamelen asså hoho...ingen hejd på dig
St_Andrew... ähh sluta! ni går ju på som ångvältar säkert bara avundsjuka
Kan väl säga att det är ett litet internskämt från TC2Y, tror det va dbl som sa det
quote:
Originally posted by Glorie
va inte så taskiga!!!!! Connector ser bra ut!!!
Hejda sig lite nu va
Jag tror Connector tål detta...
Alla som har träffat Jonas (hoppas jag inte skrev fel namn nue ) IRL vet väl vilken skön grabb han egentligen är
Aug-17-2004 16:28
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
quote:
han är snygg.. fast inte lika sechzig som kamjewlen!
här överdriver man lite granna
Aug-17-2004 16:34
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kan väl säga att det är ett litet internskämt från TC2Y, tror det va dbl som sa det
Hejda sig lite nu va
Jag tror Connector tål detta...
Alla som har träffat Jonas (hoppas jag inte skrev fel namn nue ) IRL vet väl vilken skön grabb han egentligen är
booho, nu blir jag fan hårdrockare!
eller inte...
Japp, det var dbl som började med det hela på TC2Y Sen tyckte alla det var jätteroligt att reta mig... men jag kommer igen! Någon gång ger jag igen 10x
Och det är lungt, bara bra att folk retar mig lite. Annars blir jag för kaxig