Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Gielen, Jean, ene pot nat

Old Post Mar-13-2005 22:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

man man man bende zeveraarkes

zijt blij da'k moe ben door men blokweek of ge had hier nen bijbel aan tegenargumenten aan uw been

mijn samenvatting
-zonder af en toe wat commercieels te draaien kom je er niet om je brood te verdienen
-people change, dus haal geen uitspraken boven van een jaar of 2 geleden
-er zijn mensen,zoals mezelf die EN underground EN commercieel goed vinden, en dit dan zoals mezelf ook door elkaar draaien ...
-wees blij voor Elof dat em een kans krijgt op Sensation, eindelijk eens een belg op een groot event, wie weet opent dit deuren en kunnen wij vlamingen,belgen ook eens zeggen dat we naast onze oude rot MIKE eindelijk mss eens aan een opvolger kunnen denken

ik hoop allesinds dat ik jullie foto's en filmpjes kan bezorgen van alle dj's die er ongetwijfeld een aangenaam en kickazz feestje van zullen helpen maken

en nu zeg'k ier niks meer, want et is slecht vo't hart

LOL

Old Post Mar-13-2005 22:21  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

Mike Vee, ik ga de ganse uitleg niet doen omdat ik niet een rel wil met de discotheken in kwestie, maar je haalt net aan wat ik momenteel aan het veranderen ben.

Ik krijg de kans om mijn idee over trance te draaien, dankzij AIB en Sensation. Ik hoop dat ik in de toekomst in discotheken in België meer de nadruk kan leggen op mijn 'idee'. Maar ik blijf realistisch, zeker in België.

Je ziet het echt te zwart-wit: goeie dj kan enkel maar als 'm onbekend speelt en op grote events staat. Terwijl de praktijk vaak omgekeerd is. Ook dj Tiesto heeft in z'n begin dagen commercieel gedraaid (zelfs hardcore toen dit populair was). Het gaat stap per stap, je speelt wat breder om meer mensen te bereiken en in grotere clubs te kunnen draaien, je probeert daar wat eigen interpretaties van muziek uit en zo ga je verder en verder.

Dàt is een verkeerde veronderstelling: dj's groeien in hun carrière. Ze worden niet plotseling deejay en bekend op één dag.

Old Post Mar-13-2005 22:22 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

Er zijn toch zoveel mensen met oogkleppen he.
"Mijn stijl/mening is goed en de rest is slecht... "

Lap, ik begin er weer van te walgen...

Ik weet nog dat ik de opwarming mocht doen voor Airwave en Yves Deruyter in Tropicana en ik draaide heel veel 'hier-hoog-geprezen plaatjes' en toen... Producelast, de keet ontplofte en hier werd ik afgemaakt...

wel mijn reply was toen voor de eerste keer 'dat velen het niet snappen' dat heb ik nog veel herhaald... en wel daar is nog niet veel aan veranderd

edit: leuk om terug te lezen: http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=178259&perpage=12&highlight=&pagenumber=4

DIT IS NAAR NIEMAND PERSOONLIJK HE

ps: zonder arrogant te zijn mag ik toch wel zeggen dat ik één van de enigen ben hier die heel regelmatig voor 'echt publiek' speel (al is het 50 man en een paardekop)

Last edited by FredNova on Mar-13-2005 at 22:37

Old Post Mar-13-2005 22:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by dj Elof
dj's groeien in hun carrière. Ze worden niet plotseling deejay en bekend op één dag.

Amen to that

kon't nie laten van nog iet te zeggen ...

eigenlijk, deze topic, was al een Sensation op zich

Old Post Mar-13-2005 22:26  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

ik ga morgen om een ticketje denk ik

En zo slecht vind ik de line up zeker niet.
Junior Jack wil ik eens zien.
Tis al een tijdje geleden dat ik Armin en Marco V nog live heb gezien. Om verschillende redenen op vorige events hun setjes grotendeels gemist.
Enja Elof draait toch ook trance he.

Trouwens iedereen wist vooraf al dat pvd, ferry en tiesto zeker niet zouden komen. Welke dj met internationale faam zou dan de line up compleet gemaakt hebben? Wees al blij dat Marcel Woods er niet bij is.
En het argument van tis weer Armin en Marco gaat ook nie echt op vind ik. Hoeveel keer per jaar draaien zij in België?

Old Post Mar-13-2005 22:35  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by dj Elof
Ik krijg de kans om mijn idee over trance te draaien, dankzij AIB en Sensation. Ik hoop dat ik in de toekomst in discotheken in België meer de nadruk kan leggen op mijn 'idee'. Maar ik blijf realistisch, zeker in België.

Ik hoop mee dat er een plaats is voor dj's die minder rommel spelen, en dat het publiek eens open staat voor nieuwere muziek

quote:

Je ziet het echt te zwart-wit: goeie dj kan enkel maar als 'm onbekend speelt en op grote events staat. Terwijl de praktijk vaak omgekeerd is. Ook dj Tiesto heeft in z'n begin dagen commercieel gedraaid (zelfs hardcore toen dit populate bereiken ir was). Het gaat stap per stap, je speelt wat breder om meer mensen en in grotere clubs te kunnen draaien, je probeert daar wat eigen interpretaties van muziek uit en zo ga je verder en verder.
Dàt is een verkeerde veronderstelling: dj's groeien in hun carrière. Ze worden niet plotseling deejay en bekend op één dag.

Je zegt het zelf: dj's groeien stap per stap, maar jij staat opeens op het grootste evenement. In het voetbal zou dit zijn alsof een 4de klasseploeg (ik heb niet 4de provinciale gezegd) opeens mag meedoen in hoogste klasse.

En hardcore is nog steeds populair. Heb zelfs nog hardcore platen van Tiësto. (merk op dat ik wel platen heb maar geen intenties heb om zelf te spelen aangezien ik er niet goed in ben; vooraleer er weer mensen gaan zeggen dat ik jaloers ben. )

Old Post Mar-13-2005 22:50  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by MikeVee
Ik hoop mee dat er eer plaats is voor dj's die minder rommel spelen, en dat het publiek eens open staat voor nieuwere muziek

droom verder

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Mar-13-2005 22:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:

Je zegt het zelf: dj's groeien stap per stap, maar jij staat opeens op het grootste evenement. In het voetbal zou dit zijn alsof een 4de klasseploeg (ik heb niet 4de provinciale gezegd) opeens mag meedoen in hoogste klasse.

Welja Elof heeft toch al zijn wekelijkse show en draait toch regelmatig op party's waar veel volk komt.

Old Post Mar-13-2005 22:55  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Welja Elof heeft toch al zijn wekelijkse show en draait toch regelmatig op party's waar veel volk komt.

Sven Ornelis ook, let's book him for Sensation 2006

Old Post Mar-13-2005 22:58  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

quote:
En hardcore is nog steeds populair. Heb zelfs nog hardcore platen van Tiësto. (merk op dat ik wel platen heb maar geen intenties heb om zelf te spelen aangezien ik er niet goed in ben; vooraleer er weer mensen gaan zeggen dat ik jaloers ben. )

ik heb gezegd dat je jaloers bent ja
maar ik bedoel eigenlijk dat je 'mijn mening is de enige juiste' bent

peace n love

edit: en daarmee zeg ik niet dat je gelijk hebt of niet he, ik kan je zelfs volgen in je mening

Old Post Mar-13-2005 23:01  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Wie maakt de Belgische megamix eigenlijk?

Old Post Mar-13-2005 23:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Post New Thread    Post A Reply

Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvery hard to identify this trance/hard trance tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOxygen - "Am I On Your Mind" (Lustral Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:48.

Forum Rules: